Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Jag blir bara mer och mer kär i min hyrda Easy Regnbåge, att skicka tillbaka den är inte ett alternativ, den stannar här! Nu har jag kommit på att jag nog "behöver" :roll: en Easy till, antingen en Sol eller en enfärgad orange. Problemet är att jag verkligen inte har råd att köpa en ny sjal utan att sälja nån jag har. Jag har en Costa Rica som jag verkligen gillar, och en Lisa som jag har suktat efter sen innan Clara föddes, men som jag inte tycker är lika skön som de andra, men däremot otroligt snygg!
Ska jag
1) Sälja Lisa och riskera att ångra mig? eller
2) Vänta och hoppas på att ha råd, nån gång, även om det kan dröja väldigt länge?

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Användarens profilbild
Av sus
du ska sälja lisan till mig! :wink:
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
sus skrev:du ska sälja lisan till mig! :wink:
Aha! Det är så jag ska göra! :wink: Men om jag ångrar mig då??? :hmm:
Användarens profilbild
Av sacha42
Mary_Cherry skrev:
Då köper du en ny lisa när du fått mer pengar :wink:
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
sacha42 skrev:
Mary_Cherry skrev:
Då köper du en ny lisa när du fått mer pengar :wink:
Problemet är väl att jag aldrig får några mer pengar... Jag får lika lite pengar när jag inte är föräldraledig som när jag är det...
Men å andra sidan, varför ska jag ha en fin sjal som jag inte tycker är så skönt?
Användarens profilbild
Av Asereht
Åh en lång Lisa :love: :love: :love:

Sälj till mig! :twisted:
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Hmm, nu finns det alltså två spekulanter på Lisa... Det gör ju saker och ting lite lättare, fast ändå lite svårare... :hellu:
Användarens profilbild
Av Isanna
Lisan och Solen är de underbaraste sjalar jag har! Så det så! Men lisan är min favorit! Fast solen kommer att vara grym nu i vår! :? :lol:

Lockar lite:

Bild

Bild

Hjälpte jag?! :D :P :D
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Nja Isanna, jag vet inte om du var till så stor hjälp. :wink: Alltså, Lisa är ju snäppet finare, men Easy är skönare än Didy, iaf än Lisa som är den enda Didy jag har provat. Nästa problem; sol eller enfärgad orange? Det var ju den enfärgade jag var sugen på från början... :roll:
Användarens profilbild
Av ernamalin
Mary_Cherry skrev:Nja Isanna, jag vet inte om du var till så stor hjälp. :wink: Alltså, Lisa är ju snäppet finare, men Easy är skönare än Didy, iaf än Lisa som är den enda Didy jag har provat. Nästa problem; sol eller enfärgad orange? Det var ju den enfärgade jag var sugen på från början... :roll:
Personligen måste jag säga SOOOL :D men samtidigt så tror jag på att gå på första känslan, kärlek vid första ögonkastet liksom.
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
ernamalin skrev:
Mary_Cherry skrev:Nja Isanna, jag vet inte om du var till så stor hjälp. :wink: Alltså, Lisa är ju snäppet finare, men Easy är skönare än Didy, iaf än Lisa som är den enda Didy jag har provat. Nästa problem; sol eller enfärgad orange? Det var ju den enfärgade jag var sugen på från början... :roll:
Personligen måste jag säga SOOOL :D men samtidigt så tror jag på att gå på första känslan, kärlek vid första ögonkastet liksom.
Ja det är så jag också tänker, så nu måste jag nog köpa en orange Easy. Hur var det nu, vilka ville köpa Lisa? :wink:
Användarens profilbild
Av ernamalin
Mary_Cherry skrev:
ernamalin skrev:
Ja det är så jag också tänker, så nu måste jag nog köpa en orange Easy. Hur var det nu, vilka ville köpa Lisa? :wink:
Ja, det var väl några intresserade i tråden och annars kan du ju slänga ut den på "säljes", jag lovar att du kommer inte ha några problem med att bli av med en Lisa! hade slagits för den själv om inte det vore så att jag redan har en på väg hem :loving:
Av Aelia
Sälj Lisa tycker jag :lol:
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Det får bli en annons under säljes. Ni som var intresserade, kolla där!
Användarens profilbild
Av sacha42
Mary_Cherry skrev:
ernamalin skrev:
Ja, gör det 8)
Jag ska ha en easy orange till våren jag med :twisted:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?