Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av aldeburgh
Hej! Är det någon som har ett tips på en bra ringsjal till en 6-månaders bebis på dryga 9 kg? Har en långsjal men vill också ha en ringsjal då det verkar smidigt om man t.ex är på stan och behöver bära lillen en kortare stund eller hemma då man skall få honom sömning innan läggadags. Eller tycker ni att det är bortkastade pengar att köpa en ringsjal när man har en långsjal?
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag har inte provat andra ringsjalar än en omsydd bärabarnsjal och en ringsjal jag sytt själv, och min bäse väger ännu så länge bara ca 6 kg, men jag tycker INTE att det skulle vara onödigt med en ringsjal när man har en långsjal. Ringsjalen är ett himla bra komplement till långsjalen, just till lite kortare bärperioder, och där det är trassligt att stå och knyta.
Användarens profilbild
Av Anso
Absolut inte bortkastat tycker jag.
Jag åker t.o.m in till stan med Hanna i ringsjalen nu när hon vill gå lite själv till och från. Oumbärligt på Gotlandsfärjan och när man åker tåg. För att inte glömma sjuka och trötta barn som vill bli burna en stund.

Fler ringsjalar åt folket!!
Användarens profilbild
Av naimiez
ÄLSKAR mina ringsjalar....fast jag har en långsjal....och en Patapum bärsele.....jättebra att snabbhandla med :-D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?