Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sol
Jag väntar nog då. Kanske bättre också efter som vi ska dela jag och maken. Men jag blir tokig av att inte kunna ha händerna fria när jag grejar här hemma och Alfred vill bli buren. Känns långt till oktober. Har du något annat tips, kan en ringsjal vara ett alternativ till bärselen? Eller är det onödigt?
Användarens profilbild
Av sol
Det här hamnade ju lite fel. Sorry! :o
Användarens profilbild
Av April
Men tycker du verkligen att fjärilarna är hemska?
Jag har ju en med fjärilar och jag tycker att den är JÄTTEFIN :-D

Bild

Orkar du inte vänta så kan man ju faktiskt köpa en med fjärilar :-) Vet inte om jag köpt en ringsjal, jag hade nog hellre sytt själv - verkar inte vara så svårt ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av sol
tycker inte att fjärilarna är såå hemska. Men jag vill inte ha något mönster iallafall. Vill ha en helsvart. *s*

Tack för tipsen. Du är toppen på att ge svar. :D
Användarens profilbild
Av Ezereht
Köp en svart ringsjal, och sälj den sen när bebben är stor nog för selen. =) www.ringsjalar.tk har väl något svart tyg? Fast kanske inte det mjukaste gossigaste tyget.

Eller sy en om du är lite händig (inte svårt alls, jag klarade, då måste vem som helst kunna klara det). Men kostnaden blir nästan densamma som att köpa. Ringar ca. 60-80kr, tyg ca. 200kr, tråd ca. 20kr...
Jag sydde en med girasoltyg, det blev lite mjukare än lakanslärft.

Sen syns ju inte fjärilarna när barnet sitter i ergon, om du inte har huvudstödet uppe. =D
Senast redigerad av Ezereht den sön aug 14, 2005 16:42, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av naimiez
Eller en Patapum.....sele UTAN fjärilar :-D
Användarens profilbild
Av Anna
Jag får erkänna att jag var ganska starkt emot de där fjärliarna, men på något vis så vänjer man sig vid dem. Nu skulle jag nog kunna tänka mig en tranbär med fjärilar själv men jag är nog mest sugen på en indigo för egen del.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?