[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 48659
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Didymos eller Easy Care, Det är frågan? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Jag kan inte svara på vilken som är tunnast, men jag har hört att det ska vara Easycare. Fast jag tycker att min Didymos Lena är rätt tunn och smidig den också.
Men Easycare är något bredare än Didymos, och det tycker jag är bra. Iallafall när man ska bära på ryggen.
Användarens profilbild
Av Bina
Jag håller helt klart med Helena! :D

Jag har haft Didymos Lena tidigare sedan en EasyCare Eld och nu har jag en Didymos Till....

Både kvalitetsmässigt och ur användarsynpunkt ser jag sjalarna som likvärdiga! De här sjalarna spelar helt klart i samma division och JAG personligen måste säga att jag inte lider av att inte ha den dyrare EasyCare.

Om det sedan är skillnad på de olika färgerna inom Didymos vågar jag inte svara på... :roll:
Användarens profilbild
Av Anso
Easycare är smidigare att knyta med än en Didymos. Hm, jag är nu inne på min 3:e Didy :oops: :oops: (köp och sälj tjejer!! :D :D ) och LARS är den som är klart mjukast ifrån start jämfört med Indio, Lisa och en Lena. OOPS jag är tydligen inne på min 4:e Didy :lol: :lol: :lol: :lol:

Tänk på att Didymos mäter sin längd inklusive EN spets. Storkis anger längd exkl. bägge spetsarna. Därför känns en Didy 4,7 klart kortare än en Storkis 4,6.

Om jag skulle välja en mjuk och smidig sjal och välet stod mellan Easy och Didy så skulle jag ta en Easycare. Fantastiska och fräscha färger. Hav är jättefin i verkligheten, kan se lite intetsägande ut på färgproverna annars.
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag stod också och valde mellan didy och easy, och för mig blev det en didymos jakob som jag hoppas är här snart. fast jag vet inte om jag klarar mig helt utan en easycare, det blir nog en sån också med tiden :roll:
Användarens profilbild
Av Bina
Anso skrev:Easycare är smidigare att knyta med än en Didymos. Hm, jag är nu inne på min 3:e Didy :oops: :oops: (köp och sälj tjejer!! :D :D ) och LARS är den som är klart mjukast ifrån start jämfört med Indio, Lisa och en Lena. OOPS jag är tydligen inne på min 4:e Didy :lol: :lol: :lol: :lol:
Anso.. jag måste fråga.. har du knutit en Didy Till? Jag upplever den precis lika smidig som Easyn... (jag kanske har fått ett praktexemplar av min Didymos :lol: )
Användarens profilbild
Av Helena
Om man tycker att det är viktigt med en sjal av ekologisk bomull, så ska man väl välja Didymos. För inte är väl Easycare tillverkad av ekologisk bomull? Konstigt att Easycare är så dyr isåfall?
Användarens profilbild
Av Bina
Helena skrev:Om man tycker att det är viktigt med en sjal av ekologisk bomull, så ska man väl välja Didymos. För inte är väl Easycare tillverkad av ekologisk bomull? Konstigt att Easycare är så dyr isåfall?
Du har helt rätt.. Didyn är "vettigare" ur den aspekten...
Användarens profilbild
Av mallinpallin
Min easycare som kom nyss är öko-Tex märkt.
Men jag kan inte kriterierna för öko-Tex..
Användarens profilbild
Av Helena
mallinpallin skrev:Min easycare som kom nyss är öko-Tex märkt.
Men jag kan inte kriterierna för öko-Tex..
Många sjalar är öko-tex märkta, Storchenwiege och Hoppediz iallafall och Girasol också tror jag. Det innebär att de är testade och att man kommit fram till att tyget inte innehåller några skadliga ämnen, har jag för mig.
Av MariaL
Har börjat känna ett stort behov av en vävd sjal... Är mycket sugen på en Easycare, Jag tycker det är svårt att se färgerna på Hav, är det marinblå med vita och ljusblåa ränder? Visst måste den vara jätte snygg till jeans?
Användarens profilbild
Av Anso
MariaL skrev:Har börjat känna ett stort behov av en vävd sjal... Är mycket sugen på en Easycare, Jag tycker det är svårt att se färgerna på Hav, är det marinblå med vita och ljusblåa ränder? Visst måste den vara jätte snygg till jeans?
JAPP, snygg rackare är det i alla fall. :wink:
Av MariaL
oj, oj, vad fin Mia är i easy hav, nu blev man inte mindre sugen. Har sålt min Hug a Bug och trodde att jag skulle klara mig med Ergon, men jag tror det skulle vara bra med en sjal för mina axlar och bröstrygg är inte så starka jag får ont efter ca en timme med Ergon. Min lilla lilla bebis väger redan 8 kg...
Men nu funderar man på vilken längd skall man ha, det är en djungel med olika längder och sätt att mäta på. Kan någon råda mig? Jag är 170 cm lång storlek 42 nu för tiden. Det är väl bra att kunna knyta fram om man har halv kass rygg. Hoppas på svar, så får man se vad som händer om det blir att trycka med beställar fingret.
Användarens profilbild
Av Mia
Tack! :oops: :)
Min är en 5.2 men den är 5.7 i verkligheten. Jag är 185cm och stl L. Du ser hur mycket som är över.
Vill du knyta xomslut fram så skulle jag rekomendera den längden! Man vet ju inte om din är bara 5.2 för de skriver ut minimilängden oc gör dem med "krymp-marginal".
Vill du ha knut på ryggen skulle jag råda till en 4.7, då kan det bli upp till ett par dm över på varje ände.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?