Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annemi
Har också funderat på det, men jag köpte sen en bärjacka ändå....
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag tänkte också sy ett bärskydd, men gjorde sedan istället en bärjacka och en frontpanel istället, så nu har jag två bra jackor att bära i.

Jackan sydde jag efter denna beskrivningen:

http://homepage.mac.com/erni/atragejack ... acke1.html

Panelen gjorde jag som en rektangel med blixtlås passande till jackans + resår uppe och nere.

Vill man ha mönster och inspiration finns det här:

http://www.kiddiesgames.com/jacketinserts/

Båda projekten är mycket enkla och tar cirka två timmar effektiv tid per styck, även för en sån som jag som verkligen inte har talang för sömnad.

Om du syr ett bärskydd skulle jag gärna vilja veta efter vilket mönster, kanske ger jag mig i kast med det också...
Användarens profilbild
Av Matildamamma
Jag säger som de andra, jag funderade på det men sydde en jacka istället. Fast det borde vara lätt att sy ett bärskydd också tycker jag.
Användarens profilbild
Av FantasyMoon
Jag tog en av ungarnas gamla overoller och sydde ihop. Klippte upp bensömmen och bort ärmarna. Så sydde jag ihop det hela så det blev lite som en öppen åkpåse med luva. Sedan fäste jag spännen i alla fyra hörn, spännen från ryggsäck. Sedan tog jag elastisk spets och drog igenom alla fyra spännen, så det låg löst runt om. På så vis kan jag använda bärskyddet vädligt flexibelt. Jag kan ha den så som jag har sjalarna.. hänger enkelt över axeln eller trä över mig som en ryggsäck. Jag funderar på att byta ut spettsen men vet inte mot vad. Kommer att ta bilder på det idag.. vet inte hur jag skall lägga upp dem än bara.
Användarens profilbild
Av Yonez
låter smart. Jag skall som sagt använda en gammal jacka jag har. Men spännen skall jag nog fixa för det lät som en smart idé
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?