Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Åsa mamma till 4
Jag har inte hört något än heller.

Just nu försöker jag intala mig att det skulle vara bra om den inte kommer, Det blir liksom *harkel* 5:e sjalen sen i december (egntligen 6:e men en har jag skickat tillbaka)

fast i smyg rusar jag ner till postlådan varje dag för att titta om jag har fått något paket. :lol:
Användarens profilbild
Av Clifford
Jag har nästan köpt något idag... Jag köpte nästan samma sak igår och i förrgår. Jag vet att jag kommer att bli grymt besviken om någon annan hinner före, men samtidigt vore det grymt bra för min ekonomi :lol:
Av Aelia
Pernilla J skrev:Jag har nästan köpt något idag... Jag köpte nästan samma sak igår och i förrgår. Jag vet att jag kommer att bli grymt besviken om någon annan hinner före, men samtidigt vore det grymt bra för min ekonomi :lol:
KÖP :twisted: :twisted: :twisted:
Användarens profilbild
Av Anso
Thea skrev:Men vad är detta :shock: Kan inte alla bara berätta vad de har köpt :this: Jag visste inte ens att det var rea. :( Vem köpte solarna? Är det nån som har ångrat sig och vill sälja till mig?
*visslar lite förstrött* Jag gick emot alla mina blå principer och köpte en SOL och den är helt fantastiskt fin, underbar, men jag får nog som sagt vänta med att använda den tills den värsta vinterglåmigheten har lagt sig här hemma.

Och så fick lillbebben i magen en alldeles egen röd Ringo också. Känner mig helt vild och galen som inte köpte något i blått. :D
Användarens profilbild
Av Clifford
Ojsan... Nu blev det visst ett förtretligt litet klick på köp-knappen i alla fall :shock:
Användarens profilbild
Av sacha42
Pernilla J skrev:Ojsan... Nu blev det visst ett förtretligt litet klick på köp-knappen i alla fall :shock:
:shock: men vad du shoppar lös :lol: vad blev det :D
Användarens profilbild
Av Clifford
En EllaRoo wrap som jag bittert ångrade att jag inte köpte redan när jag såg den på rean den allra första dagen när jag var där :D Dumt kanske, men om jag ångrar mig så får jag väl sälja den vidare, så den fär göra någon annan glad (och så kan jag ångra mig igen) :lol:
Användarens profilbild
Av mica
Anso skrev:
Thea skrev:Men vad är detta :shock: Kan inte alla bara berätta vad de har köpt :this: Jag visste inte ens att det var rea. :( Vem köpte solarna? Är det nån som har ångrat sig och vill sälja till mig?
*visslar lite förstrött* Jag gick emot alla mina blå principer och köpte en SOL och den är helt fantastiskt fin, underbar, men jag får nog som sagt vänta med att använda den tills den värsta vinterglåmigheten har lagt sig här hemma.
Jag köper den av dig sedan. :D
Användarens profilbild
Av Elina
Jag köpte den ena.... Får inte flytta... ännu...
Användarens profilbild
Av jazoo
Thea skrev:
Elina skrev:
Jag köpte den ena.... Får inte flytta... ännu...
Nej nej nej! Lova att du säljer den till mig! Du vet jag har varit i Hallstavik massor av gånger! Jag är rospigg. Jag är snäll. Jag vill ha solen! Om några månader, nån månad.
Nästa vecka?
OT Är du rospigg Thea? Det visste inte jag! Men om det är kravet för att få köpa solen så ställer jag mig på kö, jag också! ;)
Användarens profilbild
Av Elina
ÅÅÅ så trevligt, rospiggar e vi allehopa, visst är den din thea, nån gång... 8)
Användarens profilbild
Av Asereht
Jag har fortfarande inte hört ett ljud, jag har inte fått det jag beställt och jag har inte lyckats komma i kontakt med Ulla heller mina mail komemr bara tillbaka. Dessutom är hälften av det jag hade lagt beställning på markerat som sålt på sidan. Det går inte bra för mig. :(

Om någon annan hade hunnit före så hade det ju varit bra med ett litet mail om att varan tyvärr inte finns kvar. *ledsen*
Användarens profilbild
Av Clifford
Deras info-mail är vajsing. Jag ringde Ulla igår. Ring henne! :)
Användarens profilbild
Av Asereht
Pernilla J skrev:Deras info-mail är vajsing. Jag ringde Ulla igår. Ring henne! :)
Har lite svårt att ringa dagtid för tillfället dessvärre, jag har nämligen tappat rösten i princip helt. :( Får hoppas att jag kan övertala maken att ringa...
Användarens profilbild
Av Clifford
Vilken otur du har! :(
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?