Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjalaglad
Har äntligen beställt en fememters EllRoo-sjal från Knyt-an som kommer på tisdag och längtar verkligen till dess. Min dotter Ninni, 6 månader à 8 kg, har i stort sett bott i sin bärpåse, men nu är den för stor för mig och jag märker att Ninni vill "vifta med tårna". Just nu bär jag henne - i mina armar- hela dagarna, och de blir bara längre och längre...

Därför behöver jag en snabbkurs i "den bästa knytningen" för på onsdag ska vi till Legoland! :lol:

Jag skulle vilja kunna bära Ninni på ryggen, men också på magen när det är sovdax (Ninni sover endast när hon blir buren! Den fina vagnen - den ska jag sälja). Ninni är en stor, stadig och viljestark flicka!

Jättetacksam för svar!
Användarens profilbild
Av mojsan
..tipsa om att slänga in sjalen i tvättmaskinen DIREKT, då ellaroo o amazonas antigua tenderar torrfälla innan första tvätten. Finns trådar om det oxå på annan plats. Så den är torr på onsdag när ni åker :)
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Åhhh, vilken färg blev det??? :)
Av sjalaglad
Tack alla snälla Ni för fina tips! Tvättade EllaRoo LaRae och den fällde ändå, men det var den värd, för vi hade det fantastiskt på Legoland. Min lilla Ninni satt i sjal hela dagen förutom en stunds mat och blöjpaus mitt över dagen - och hon var helnöjd, sov gott när hon sov och jollrade förnöjsamt när hon var vaken! Tar vi vagnen sitter hon på min arm hela tiden så jag sparade mina armar. Priset för sjalen har jag redan "tjänat in"! :P

Och nu har Ninni flyttat - in i sjalen...
Användarens profilbild
Av Mia
Vad Kul! Grattis! Välkommen som sjalmamma!!
Användarens profilbild
Av Alex
Vad härligt!! Grattis!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?