Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jo, han beställde en kortärmad fleectröja, när han såg döskalletyget i affären. Han har noja på kortärmat.

Här är resultatet, men jag är inte nöjd med halsen, inte på den förra heller så om någon ser vad jag borde ha gjort egentlligen... :D

Bild
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Tjusigt.

Vad gäller halsen tror jag (utifrån vad jag kan se på fotot alltså) att den borde bli aningens smalare på bredden = att axelsömmarna är aningens längre, + att du ringar ur den lite mer framtill. Nu ser den aningens vid & hög ut framtill i halsen. Hoppas att du förstår hur jag menar. Testa att ringa ur den lite mer. Klipp bort ngr mm (0,5 cm kanske) åt gången och prova emellan så att du inte klipper bort för mycket.
Användarens profilbild
Av aspen
Delfinen_78 skrev:Tjusigt.

Vad gäller halsen tror jag (utifrån vad jag kan se på fotot alltså) att den borde bli aningens smalare på bredden = att axelsömmarna är aningens längre, + att du ringar ur den lite mer framtill. Nu ser den aningens vid & hög ut framtill i halsen. Hoppas att du förstår hur jag menar. Testa att ringa ur den lite mer. Klipp bort ngr mm (0,5 cm kanske) åt gången och prova emellan så att du inte klipper bort för mycket.
Jo jag tror jag förstår.
jag klippte ut den efter en vanlig t-shirt, men stretchen är ju på bredden så jag skulle kanske ta mindre än på annat tyg, kanske det blir uttöjt med fleece, eller så skulle jag kanske ha mudd kanske?

jag får kanske skaffa mig ett mönster :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?