Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aspen
jag har ju hittat ett tyg nytt på ikea, och det heter anneli, det måste jag ju sy en meitai av även fast det saknar e i annelie.

Funkar det, med tanke på meterial?

Finns annat man kan sy av det, som mönstret passar till? vad tycker ni? förslag? Jag blev ju så kär :loving:

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/s ... r=00112719
Användarens profilbild
Av Gullan
Det var jättefint! Och blandningen bomull/lin känns bra :) En fin sommar-MT, och den andra halvbredden kan du sy en härlig sommarsjal av! Jag tror det tyget blir bra, förutsatt att det inte är för tunt...
Användarens profilbild
Av Panakeia
Gullan skrev:Det var jättefint! Och blandningen bomull/lin känns bra :) En fin sommar-MT, och den andra halvbredden kan du sy en härlig sommarsjal av! Jag tror det tyget blir bra, förutsatt att det inte är för tunt...
och om detä r för tunt kan du ju iaf göra panel av det!
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
Tror att jag stod och fingrade på det tyget sist vi var på IKEA och det var rätt glest vävt om jag minns rätt. Går säkert att göra panel av det i alla fall.
Användarens profilbild
Av aspen
Kajsabajsa skrev:Tror att jag stod och fingrade på det tyget sist vi var på IKEA och det var rätt glest vävt om jag minns rätt. Går säkert att göra panel av det i alla fall.
:cry:

ja, panerl får jag ha då...hur man nu gör det, men det går väl att ta reda på
Användarens profilbild
Av aspen
men om det är så glest vävt...kan man ha det till sommarsjal då? eller är det för skört till det? Jag menar med en 5 meters sjal är det ju inte så jättemycket tyngd på en liten bit...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?