Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aspen
kan kanske funka men jag skulle vara orolig för att den skulle "knäppas upp"

Kanske dragkedjor?
Användarens profilbild
Av marlene
Porotina skrev: men kanske om man syr ihop och gör en knappning för att göra den lite mindre? hm :roll:
Ja så skulle jag nog göra om jag skulle använda tryckknappar för att undvika olyckor
Användarens profilbild
Av Elin G
Om man sätter många tryckknappar är det nog ingen fara. Det är ju ganska otroligt att 5 tryckknappar skulle gå upp samtidigt. Jag tror det är lika säkert som dragkedja. Men helst skulle jag nog vilja ha snaps av plast eftersom de är lättare än metalltryckknappar.
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag skulle nog fundera på att ta vanliga knappar istället för tryckisar...lite bökigare, men de går ju inte upp lika lätt
Användarens profilbild
Av Elin G
Panakeia skrev:jag skulle nog fundera på att ta vanliga knappar istället för tryckisar...lite bökigare, men de går ju inte upp lika lätt
Fast jag tycker det känns som att det är större risk att de ska typ lossna eller nåt...
Av Enid
Det finns ju sånna jättestarka tryckknappar som man sätter fast båtkapell och markiser med. Dom borde hålla. Dock blir dom ju svårare att knäppa upp också och risken finns att man sliter ur tryckknappen ur tyget istället..
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
jag vet inte alls, det kanske är en jättedum idé... men såna där d-ringar kanske? med bomullsband? Eller remspännen med nylonrem?

Nu vet jag, såna där hängselbyxspännen/gammal-resväska-spännen eller liknande, som går i lås genom att en liten "bygel" tar emot när de belastas. Som man måste ha obelastade för att få upp.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?