Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Isanna
Tisse skrev:
lindamarie skrev:Jag är ialla fall ÄRLIG :this: . Ja det händer mig hela tiden. Jag blir så kär i en del sjalar så jag nästan kan dö av längtan. :love: Vill köpa vill vill vill.....Just nu är mina drömmars heta mål en Hoppe timbuktu...
OT: En ny avatar - stiligt! Du ser dock lite.. jag vet inte hur jag ska formulera mig - skäggig ut! :wink: :lol: Myyyys!
:rofl:
Användarens profilbild
Av Måsen
mirko skrev:jag skulle vilja vända på det och undrar : när försvinner det??? 8)
En liten kort stund precis efter att det landat en ny sjal i hemmet, men strax tar begäret ny fart igen i jakten på den perfekta sjalen! :lol:
Användarens profilbild
Av Isanna
Måsen skrev:
En liten kort stund precis efter att det landat en ny sjal i hemmet, men strax tar begäret ny fart igen i jakten på den perfekta sjalen! :lol:
*Nickar instämmande* :oops:
Användarens profilbild
Av sacha42
Isanna skrev:
Måsen skrev:
*Nickar instämmande* :oops:
jag förstå fortfarande inte vad ni pratar om :roll: :twisted: :floet2:
Användarens profilbild
Av Asereht
Uj uj uj, jo det kan man lungt påstå. Är det inte bärdon så är det barnkläder eller vagnaffärer...jag borde nog låsas in. :oops: ;)
Av ninen
sacha42 skrev:
ninen skrev:
Isanna skrev:Jag är helt stollig nu, måste ha en sjal!!! :twisted: Men vaddå? Vad ska jag köpa? :roll: Jag vill ha en Easy Eld, en Didy Elips, en Hoppe Nairobi, en bb-sling, en girasol, en Didy indio osv. Men var ska jag börja? Kan nån ge mig en slant så jag kan köpa alla? :D

Blir ni ockås så här stolliga emellanåt? :oops: :eld: :whut:
Ja. Senast förra veckan. Måste måste ha flera nya sjalar på en gång, men vilka, hade ingen favorit för tillfället. Tillsut föll det på plats 8)
:shock: vad vad berätta :twisted:
indio smaragd, iris, katja och patapum :hide:
Fast inför dej behöver man ju som sagt inte skämmas! 8)
Användarens profilbild
Av sacha42
ninen skrev:
sacha42 skrev:
ninen skrev:
Isanna skrev:Jag är helt stollig nu, måste ha en sjal!!! :twisted: Men vaddå? Vad ska jag köpa? :roll: Jag vill ha en Easy Eld, en Didy Elips, en Hoppe Nairobi, en bb-sling, en girasol, en Didy indio osv. Men var ska jag börja? Kan nån ge mig en slant så jag kan köpa alla? :D

Ja. Senast förra veckan. Måste måste ha flera nya sjalar på en gång, men vilka, hade ingen favorit för tillfället. Tillsut föll det på plats 8)
:vågen: underbar samling :P
Användarens profilbild
Av Isanna
ninen skrev:
sacha42 skrev:
ninen skrev:

INDIO SMARAGD?! Sälj genast åt mig! :twisted:
Användarens profilbild
Av lindamarie
Tisse skrev:
lindamarie skrev:Jag är ialla fall ÄRLIG :this: . Ja det händer mig hela tiden. Jag blir så kär i en del sjalar så jag nästan kan dö av längtan. :love: Vill köpa vill vill vill.....Just nu är mina drömmars heta mål en Hoppe timbuktu...
OT: En ny avatar - stiligt! Du ser dock lite.. jag vet inte hur jag ska formulera mig - skäggig ut! :wink: :lol: Myyyys!
Jag vet, jag vet men det är bara mitt morgonragg :lol:
Av Jenny
lindamarie skrev:
Tisse skrev:
Jag vet, jag vet men det är bara mitt morgonragg :lol:
Ja men dåså - då kan jag sluta fundera på hur det gick ihop med bilden jag har av dig :D :heart:
Användarens profilbild
Av Veronica
Huva ja, nästan hela tiden känns det som. Men det har aldrig varit värre än nu. Jag måste ha en Wellen Sequoia... eller den bruna...
Användarens profilbild
Av sacha42
Isanna skrev:
ninen skrev:
sacha42 skrev:
ninen skrev:

INDIO SMARAGD?! Sälj genast åt mig! :twisted:
Du får låna min om du vill :wink:
Användarens profilbild
Av April
Jag måste ha en Wellen Sequoia... eller den bruna...
:Hahaa: Mohaaa... visst ger dem ett vansinnigt "Ha-begär " :twisted: :twisted: :twisted:

Kram
Användarens profilbild
Av Key
Ehmmm, kasnke aldrig helt o hållet :twisted: :roll: , men jag lyckas i alla fall inte motivera nått köp längre när storebror känns för tung att bära o lillebror bärs rätt sällan.
Användarens profilbild
Av vovvemor
Jo, jag drabbas också av det. Vilt och intensivt och hetsigt och överväldigande starkt. :oops:

Hittills har dock plånboken skrikit "är du helt och komplett dum i huvudet vad hände med mat på bordet??" :lol: ungefär 999 gånger av 1000 så därför är samlingen irriterande modest, för att inte säga otillfredsställande otillräcklig. :wink:

När jag tänkt bli lottomiljonär ikväll, då ska ni få se, för då kommer jag att bli omöjlig att stoppa!! :vågen: :rock: 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?