Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sacha42
Aelia skrev:
sacha42 skrev:
Kate skrev:Ni har helt rätt...jag har Ergo Denim kvar i lager.

Det läggs till en Ergo Denim varje gång man klickar på "Köp"-knappen och har man klickat på "Köp" lika många gånger som antalet exemplar som jag har kvar i lager så kommer status att ändras till "Tillfälligt slut".

För varje gång man klickar på "Köp" så kommer det att läggas till en Ergo Denim i varukorgen. När en vara har lagts i varukorgen så har den reserverats till dig och du kommer att kunna gå vidare till kassan och slutföra köpet när du lagt alla varor som du vill ha i varukorgen. Så har du lyckats trycka på "Köp" en gång så har en vara lagts till i varukorgen och är därför reserverad till dig så att det går att gå vidare och slutföra köpet.

Så gör ett nytt försök och klicka bara på "Köp" en enda gång om du bara vill ha en Ergo Denim. Gå sedan in i "Varukorgen" och se att det lagts till en Ergo Denim där.

Lycka till!
åhhh skönt att veta att jag inte drömt om ergosarna :lol:
Så helt galen är du inte alltså :wink:
Nä bara lite :hellu:
Av Aelia
sacha42 skrev:
Aelia skrev:
sacha42 skrev:

Det läggs till en Ergo Denim varje gång man klickar på "Köp"-knappen och har man klickat på "Köp" lika många gånger som antalet exemplar som jag har kvar i lager så kommer status att ändras till "Tillfälligt slut".

För varje gång man klickar på "Köp" så kommer det att läggas till en Ergo Denim i varukorgen. När en vara har lagts i varukorgen så har den reserverats till dig och du kommer att kunna gå vidare till kassan och slutföra köpet när du lagt alla varor som du vill ha i varukorgen. Så har du lyckats trycka på "Köp" en gång så har en vara lagts till i varukorgen och är därför reserverad till dig så att det går att gå vidare och slutföra köpet.

Så gör ett nytt försök och klicka bara på "Köp" en enda gång om du bara vill ha en Ergo Denim. Gå sedan in i "Varukorgen" och se att det lagts till en Ergo Denim där.

Lycka till!
Ursäkta att jag skrattar HAHAHAHAHAH, men sa du lite? :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
Aelia skrev:
sacha42 skrev:
Aelia skrev:
sacha42 skrev:

Lycka till!
Ursäkta att jag skrattar HAHAHAHAHAH, men sa du lite? :wink:
japp, bara lite 8)
Användarens profilbild
Av Lottanorrk
Jag råkade nog trycka för många gånger på köpknappen då helt enkelt :oops:

Nu är en Ergo beställd i alla fall!! Min födelsedagspresent från mamma och pappa :D

Förresten, det där med att beställa saker på internet kan ju vara ganska knepigt ibland. En arbetskompis till min mamma råkade knappa in storleken istället för antalet när hon skulle beställa ridbyxor på nätet. Hon var livrädd att det skulle köra upp en lastbil utanför hennes hus med en leverans på 42 stycken ridbyxor!!!! :lol:
Av Aelia
Vad roligt, hoppas den kommer snart.
Och ang ridbyxa :rofl:
Användarens profilbild
Av sacha42
Aelia skrev:Vad roligt, hoppas den kommer snart.
Och ang ridbyxa :rofl:
:lol: håller med och säger grattis :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?