Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Helena skrev:Jag har inga tips egentligen, jag funderar lite på om man kanske kan få sjalen att sitta tightare med ryggsäcksknytningen, fast då har man ju problemet att rumpan kan kasa ur och det har man ju inte i x-omslut.Jag vet inte hur det är med mindre barn, men med min 14mån gamla dotter så händer egentligen ingenting om rumpan kasar ur. Hon har ju fortfarande sjal runt hela ryggen och korset under rumpan så hon kommer inte lös på något sätt. Möjligvis att det blir lite obekvämt för henne, men de är ju duktiga på att säga till då!
CrazyMagpie skrev:Jag vet inte hur det är med mindre barn, men med min 14mån gamla dotter så händer egentligen ingenting om rumpan kasar ur. Hon har ju fortfarande sjal runt hela ryggen och korset under rumpan så hon kommer inte lös på något sätt. Möjligvis att det blir lite obekvämt för henne, men de är ju duktiga på att säga till då! :wink:Jag knyter ryggsäck med min 3,6 Girasol, så jag kan bara knyta under rumpan och visst han sitter ju på sätt och vis fast även om tyget glider upp, fast det blir lite vingligare tror jag, eftersom jag inte kan knyta fram.
Om det blir tightare? Tja, för mig blir det tightare, men det kan nog delvis bero på att jag är rätt kass på att knyta omslutet så min dotter hinner röra sig en hel del innan jag är klar! Med ryggsäcksknytning hinner hon som inte sätta igång att åla sig... :wink:
Lin skrev:Jag har en Storkis, så det borde väl knappast vara problemet? Jag vet inte... Nu provar jag en annan knytning som jag uppfann inatt när jag låg och funderade på saken, får se hur det funkar...Du får berätta vad det var för knytning du uppfann! Jag funderar också på om man skulle kunna uppfinna några nya knytningar, fast jag har inte kommit på något hittills.
Helena skrev:Jag knyter ryggsäck med min 3,6 Girasol, så jag kan bara knyta under rumpan och visst han sitter ju på sätt och vis fast även om tyget glider upp, fast det blir lite vingligare tror jag, eftersom jag inte kan knyta fram.Jo, det där extra halva varvet man får när man knyter fram med en lite längre sjal gör kanske mer för stadgan än man tror!
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?