Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Alexandra
Panama, Osaka och Tokio tycker jag är fina! :D
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Jag tycker Nairobi, panama, Tunis, Tokio och någon av de blå. Montreal som jag har är jättefin men den verkar bar finnas kvar som kort.

Tycker att de tvåfärgade är jättefina, lätt att hålla reda på att man inte snurrat dem också.

De enfärgade är väldigt snygga nyanser också tycker jag. Saknar grönt. Kanske har det funnits fler än Panama tidigare.
mojsan skrev:Är Hoppeditzen snedskuren, förresten?
Japp det är den
Användarens profilbild
Av Helena
Fiffi75 skrev:J
Tycker att de tvåfärgade är jättefina, lätt att hålla reda på att man inte snurrat dem också.

Ja, ifall jag ska köpa en till sjal, så får det bli en tvåfärgad. Jag snurrar min Storchenwiege nästan varje gång jag ska knyta x-omslut på ryggen och ändå så är det skillnad på kanterna, men det är ju bara längst ytterst som det skiljer lite.
Användarens profilbild
Av Ingrid
Jättestort tack för alla era förslag på favoritfärger! Vad kul att så många verkar intresserade! :)

Jag ska göra en sammanställning och försöka ta in så många av färgerna ni föreslagit nu på en gång. Jag beställer i slutet av veckan och sedan borde de vara här till försäljning om ett par veckor. Då ska ni kunna läsa på min hemsida också om Hoppediz.

Hälsningar
Ingrid
www.babydesign.se
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Tjohoo vad spännande!
Användarens profilbild
Av Ingrid
Nu har jag tittat och räknat ihop. Favoriterna är Panama (min favorit också) och Nairobi med fem röster var. Sedan kommer Montreal, Osaka och Tunis med tre röster var.
Jag tänkte börja med de här färgerna:
Panama, Nairobi, Montreal, Tunis, Moskau, Luzern, Helsinki och London (om man tittar närmare på den är det ett mönster av storkar som flyger med lindebarn i näbben, ganska gulligt tycker jag).
Är det någon som väldigt gärna vill att jag tar med någon annan färg nu som jag inte räknat upp, så hör av er innan torsdag så kan jag hinna få med den också.
Hälsningar
Ingrid
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Låter som du har fått en rätt komplett kollektion! Bra med lite spridning mellan de olika färgerna. Tror framförallt att de två-färgade kan bli en succé!
Både pga att det som Fiffi75 skrev är lätt att se att de inte snurrar sig och även med tanke på hur många här inne som frågat efter lite mer neutrala sjalar! (kanske kan de även bli ett alternativ för de män som inte tycker att storkisarna inka, anna o ulli är fullt så maskulina som de kanske önskar? :wink: )
Användarens profilbild
Av Ingrid
CrazyMagpie skrev:Låter som du har fått en rätt komplett kollektion! Bra med lite spridning mellan de olika färgerna. Tror framförallt att de två-färgade kan bli en succé!
Roligt att du tycker det! Jag tror också på de tvåfärgade. Det blir lite liv i dem, men de är ändå stilrena. Och som sagt, nog bra för dem som vill använda sjal men ändå vara mer diskreta - och till pappor som inte vill känna sig så sjal-feminina!

/Ingrid
Användarens profilbild
Av mojsan
Osaka. Hmm...ska fundera på Tunis, den är ju också fin...

H. Mojsan
Användarens profilbild
Av Ingrid
Ja, nu har jag beställt och räknar med att Hoppedizen finns inne till försäljning om ett par veckor. Det går bra att hålla utkik på min hemsida, eller få info via mail om när de kommer, se www.babydesign.se
på aktuellt-sidan. Välkomna dit och titta!

Hälsningar
Ingrid
Användarens profilbild
Av Ester
Ingrid - hur är det med häftet med knytbeskrivningar? Köper man det separat eller kommer det med sjalen?
Användarens profilbild
Av Ingrid
Elin skrev:hur är det med häftet med knytbeskrivningar? Köper man det separat eller kommer det med sjalen?
Häftet ingår när man köper en sjal, men det säljs också separat. Antagligen för de som har köpt en annan sjal men vill ha en bättre knytanvisning. Den här är 52 sidor, A4, och fullspäckad med knytbeskrivningar!

Hälsningar
Ingrid
Användarens profilbild
Av Ester
ska ha en hopediz - har bestämt mig nu.... :D
Användarens profilbild
Av Alven
Ingrid skrev:Häftet ingår när man köper en sjal, men det säljs också separat. Antagligen för de som har köpt en annan sjal men vill ha en bättre knytanvisning. Den här är 52 sidor, A4, och fullspäckad med knytbeskrivningar!
Är det fortfarande på tyska eller är det översatt? Satt och surfade lite på Hoppediz-sidan igår m h a babelfish för jag kan ju inte ett ord tyska (fyllde i tävlingsforuläret bla:)) , och där verkade en bara finnas på tyska... Iofs kan ju bilderna vara till nytta ändå...
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Instruktionerna är väldigt grundliga och man förstår mycket av bildenra men det vore ju guld om det fanns på engelska
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?