Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Tjusigt. Jag är inte RIKTIGT där ännu... Jobbar på det, men jag vill inte skruva upp saker på väggarna eftersom jag troligen ska få flytta på mitt syrum.

Men, jag letar efter bra trådrulleförvaring och din såg ypperlig ut. Var har du hittat den?? Eller om du har gjort den själv, kan du då visa en bra bild på den??

//Kaja
Av Linda B
Vad fint och mysigt du har det!!! :tumsup: Hmmmm... Jag tror att vi måste börja inreda vår övervåning snart så att jag kan paxa ett rum där....!!! De där förvaringsburkarna var ju superfina och magnet list är smart... Och så en ny symaskin, har bara en vanlig....kanske något att önska sig i trettioårspresent..? ;)
Användarens profilbild
Av norkmedoo
Soffi skrev:
esarina skrev:
norkmedoo skrev:wow :D jag vill också ha ett syrum! :eld:
:iagree:
:iagree: Jättefint!

Jag vill dessutom också ha en overlock och vara välorganiserad och ha tid :Hahaa:
:iagree:
visste att det fanns lite fler saker att önska :notes: :lol:
Användarens profilbild
Av 4ungar
Buscilla skrev:Jag måste nog flytta till ett slott. Vill också ha ett alldeles eget syrum *avis*.

Du har ordnat det kanonfint :tumsup:
Det hjälper inte kan jag intyga, där vi bor nu har vi 9 rum medräknat de tre vi har i källaren men något sy rum blev det inte plats till ändå :roll:
Användarens profilbild
Av 4ungar
Jag glömde berömma ditt underbart fina sy rum precis så vill jag också ha det... :floet2:
Av ninen
Ojojoj, dregel... vilken lyx, och framförallt, vilken ordning! :rock: Det där kan jag glömma...
Användarens profilbild
Av Isanna
Underbart fint! Precis så där fins ska jag ha det i mitt pysselrum sen! :tumup:
Användarens profilbild
Av Åsa mamma till 4
Kaja skrev: Men, jag letar efter bra trådrulleförvaring och din såg ypperlig ut. Var har du hittat den?? Eller om du har gjort den själv, kan du då visa en bra bild på den??

//Kaja
Har ingen bild på datorn, men jag kan fixa en till ikväll.
Det är faktiskt bara en prototyp jag har snickrat ihop.
Jag ska göra en vägghängd variant där trådrullarna ligger ner har jag tänkt.
Användarens profilbild
Av Puma
Ooooh, va härligt. Ser verkligen ut som mitt drömrum.
Användarens profilbild
Av He.ma
OOOOOOO jag vill oxå ha!!! :D Men i en trea med tre barn.... :? Men jag har fått ett hörn i vardagsrummet iaf, så att man slipper plocka undan HELA tiden ... Jag köpte en ställning till trådrullarna på en marknad (det var en äldre man som gjorde såna).
Av trusis
Mitt syrum är under konstruktion...

Tack för fina bilder och bra tips på förvaring!

Kul med inspiration av alla de slag :D
Användarens profilbild
Av Pyron
Kaja skrev: Men, jag letar efter bra trådrulleförvaring och din såg ypperlig ut. Var har du hittat den?? Eller om du har gjort den själv, kan du då visa en bra bild på den??

//Kaja

I min syhörna har jag en grej med massa smålådor, det är nog tänkt att användas till skruvar och muttrar. Jag köpte den på cleas ohlsson. Den funkar fint. Vill du se bild får du återkomma.
Användarens profilbild
Av Åsa mamma till 4
Här kommer lite närbilder på trådrulleförvaringen.
Jag ska inte ha den kvar, det är därför jag inte har målat den eller gjort den i något snyggare träslag.
Den här är gjord i MDF.

Från sidan:
Bild

Bakifrån:
Bild

Sen har jag borrat och limmat fast blommpinnar:
Bild
Av dora
å! jag önskar jag kunde sy... då skulle jag ha ett sådant fint syrum som du! :D
Användarens profilbild
Av Kaja
Tack för trådrullebilderna. Nu vet jag hur jag ska göra det. NU gäller det bara att få sambon att släppa till lite virke och allra helst göra det åt mig också...

//Kaja

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?