- sön jan 28, 2007 20:04
Tog med mig båda barnen på en liten snöig promenad för att hämta pizza i går kväll. Tog Ergon på mig för säkerhets skull, men båda gick dit. Hemvägen ville jag ta lite snabbare så inte pizzorna kallnade, så jag skulle ta David på ryggen. Det hade inte David tänkt sig, oj vad han blev arg.
Klättrade inte upp själv som han brukar, men jag svingade upp honom, och lyckades få på resten av selen också
Och sedan tystnade han faktiskt och tyckte det var rätt ok på hemvägen. Vi sprang ikapp, Simon och jag, och David guppade med benen.
Och pizzabagaren frågade hur många barn jag hade med mig och gav mig två äckliga klubbor
Och när Simon ville byta till en större pizzasallad behövde vi inte betala något extra 

Och pizzabagaren frågade hur många barn jag hade med mig och gav mig två äckliga klubbor

Anna
3 fina barn: Simon, mars -03, David, april -05, Nils, november -07
2 långa trikåsjalar, 1 dubbel trikåbärpåse, 5 vävda långsjalar, 1 ringsjal, 1 bärpåse, 2 bra selar, 1 BB, 1 Bugaboo
3 fina barn: Simon, mars -03, David, april -05, Nils, november -07
2 långa trikåsjalar, 1 dubbel trikåbärpåse, 5 vävda långsjalar, 1 ringsjal, 1 bärpåse, 2 bra selar, 1 BB, 1 Bugaboo