- sön jan 28, 2007 07:59
Gjorde ett par nya booties, dom är rätt lika stonz-booties tror jag, fast jag har inte sett nån såna live.
Dom sitter bra på foten, och är varma tror jag. Det bruna är läder, och det mörkblåa är regnbyxa som jag har klippt sönder. Fodrade med ull, och så er dom ganska så stora, vill ha plats med ännu mera ull!!! (Är ju norsk må veta, inget annat än ull duger
)
Alla ljusa prickar är kaksmulor efter mutning av modellen!!
Det som fattas är två såna snörstoppar (om det nu heter så) en överst på varje. Dumma syaffären hade bara 2 kvar!!

Kul att sy dom, och dom funkar faktisk att gå lite med också enligt lillemannen.
Förlåt för stora bilder, photobucket ville inte samarbeta med mej i dag...
Dom sitter bra på foten, och är varma tror jag. Det bruna är läder, och det mörkblåa är regnbyxa som jag har klippt sönder. Fodrade med ull, och så er dom ganska så stora, vill ha plats med ännu mera ull!!! (Är ju norsk må veta, inget annat än ull duger

Alla ljusa prickar är kaksmulor efter mutning av modellen!!
Det som fattas är två såna snörstoppar (om det nu heter så) en överst på varje. Dumma syaffären hade bara 2 kvar!!

Kul att sy dom, och dom funkar faktisk att gå lite med också enligt lillemannen.

Förlåt för stora bilder, photobucket ville inte samarbeta med mej i dag...
Svorskande mamma till Erik och Max