Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Gjorde ett par nya booties, dom är rätt lika stonz-booties tror jag, fast jag har inte sett nån såna live.
Dom sitter bra på foten, och är varma tror jag. Det bruna är läder, och det mörkblåa är regnbyxa som jag har klippt sönder. Fodrade med ull, och så er dom ganska så stora, vill ha plats med ännu mera ull!!! (Är ju norsk må veta, inget annat än ull duger :wink: )
Alla ljusa prickar är kaksmulor efter mutning av modellen!!
Det som fattas är två såna snörstoppar (om det nu heter så) en överst på varje. Dumma syaffären hade bara 2 kvar!! :roll:

Bild

Bild

Kul att sy dom, och dom funkar faktisk att gå lite med också enligt lillemannen. :D

Förlåt för stora bilder, photobucket ville inte samarbeta med mej i dag...
Användarens profilbild
Av Stream
Vad snygga de blev! :D
Användarens profilbild
Av Smultron
åhh... såna skulle man ha... Finns de inte några liknande att köpa nånstans?? :D
Användarens profilbild
Av aspen
Så kul, när jag läste texten om hur stonz blev till så kände jag såå igen mig, förutom att jag inte startade ett företag då. Jag behövde nåt vattentätt när vi skulle om-inskola storebror som man kunde sitta 2 timmar i en sandlåda med för lillasyster.Hittade ingenting!! Så jag sydde ett par liknande fast ofodrade i sån tyg-vaxduk. Jag skulle ha börjat sälja dem.....
Användarens profilbild
Av lotti
Stream skrev:
Smultron skrev:åhh... såna skulle man ha... Finns de inte några liknande att köpa nånstans?? :D
Här: http://www.stonz.ca/products.html
Åhh de här var väl läckra??!! *dregel*
Bild

Lena! Dina Booties var jättefina!! :D
Användarens profilbild
Av sacha42
Jättefina :D
Användarens profilbild
Av Isanna
Coola, moonboots-feeling!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?