- fre aug 12, 2005 14:44
Alltså, att grabben är en klätterapa det visste jag ju, men att han skulle lyckas klättra ur sjalen på min rygg.....
:
Han lyckades ta tag i mina axlar o häva sig upp o ställa sig med fötterna typ på min byxlinning o komma loss liksom.
Bortse från den genomskitiga spegeln....den ser värre ut på bild. Röran bakom finns men jag skyller på en förestående flytt - får man det?
Så här satt han till att börja med

Här kan ni se hur han börjat klättra

Ja, o här är han ju loss med benen liksom.....

Är det jag som knutit för löst? Eller bara fel? Eller är vissa ungar såna som tar sig loss oavsett? Ja, så här kan jag ju inte ha honom iallafall.....
(Knöt: upp på ryggen i en sittpåse typ, sjalens ändar över mina axlar o över hans ena ben, kors under hans gump o sen under hans andra ben o fram om min midja o sen räckte det för att ta bak igen o knyta där. Nån som hängde med...?)

Han lyckades ta tag i mina axlar o häva sig upp o ställa sig med fötterna typ på min byxlinning o komma loss liksom.
Bortse från den genomskitiga spegeln....den ser värre ut på bild. Röran bakom finns men jag skyller på en förestående flytt - får man det?
Så här satt han till att börja med
Här kan ni se hur han börjat klättra
Ja, o här är han ju loss med benen liksom.....
Är det jag som knutit för löst? Eller bara fel? Eller är vissa ungar såna som tar sig loss oavsett? Ja, så här kan jag ju inte ha honom iallafall.....

(Knöt: upp på ryggen i en sittpåse typ, sjalens ändar över mina axlar o över hans ena ben, kors under hans gump o sen under hans andra ben o fram om min midja o sen räckte det för att ta bak igen o knyta där. Nån som hängde med...?)
Pärlsockret och Sockerbiten delar dag o9o5 resp. o7o5
+ storebror o2o8 o lillebror o4o7
Mamma till tre små stjärnor * * * http://tresmastjarnor.blogspot.com/
"You don’t have to finish. The important thing is starting."
+ storebror o2o8 o lillebror o4o7
Mamma till tre små stjärnor * * * http://tresmastjarnor.blogspot.com/
"You don’t have to finish. The important thing is starting."