Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av *M*
någon som köpt tyg på Ellos och gjort sjal av?vilket tyg har ni köpt och har det blivit bra?

eller har någon köpt nåt billigt tyg någon annan stans?(gärna på nätet eller i östergötland)

jag har vill bara ha MER sjalar men tyvärr har jag inte råd att köpa nån "riktig" än :(
Av Mumskickan
Hej! Jag bor i Linköping, och här är det dåligt med tygaffärer, men jag ska ta och åka till Söderköping (Jofotex tyger), de ska ha mycket bra utbud (jag har bara varit inne där en snabbsväng, strax innan de skulle stänga). Det kan ju vara ett tips.
Av *M*
Mumskickan: du kan ju säga till när du varit där och vad du tyckte.jag får se om vi får tid att åka dit.det tar ju ett tag och om dom inte har nåt billigt kan man lika gärna köpa nåt här.
Av Jenny L
Har hittat en rolig butik på nätet som jag kommer att handla från bara jag bestämt mig för hur mycket. Jonic textilimport = jonic-textil.se
5 provbitar gratis, inte ens porto och dom kom efter 1½dag. Funderar på att köpa "Spindel på svart botten" till en ringsjal. Tyvärr bara mönster på ena sidan men det kan jag leva med. Överbliven bredd borde räcka till en panellängd :) eller ett par kuddar.

Någon annan som köpt från detta företag?

/Jenny
Användarens profilbild
Av Peterlina
Jag har handlat från Jo-Nic och de är bra.
Man ska akta sig lite för deras extrapris-tyger bara.
Och provtvätta tyget! För jag köpte ett jättefint flanelltyg med hjärtan på som blödde enormt så nu är hela tyget grått med små, knappt urskiljbara hjärtan på. :( Tråkigt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?