Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
marlene skrev:men men men jag kan knyta omslutet på ryggen och gillar ändå ERGOn bättreJag håller med. Jag tycker också att MTn avlastar bra mycket bättre på ryggen eftersom midjebältet tar ned mycket av tyngden på höften. Eftersom jag sedan har breda axelband som är tillräckligt långa för att korsa bak och sedan knyta fram så får jag mycket sjalkänsla dessutom. Dante har också en tendens att trassla ut armarna ur x-omslutet på ryggen så han sitter bättre i MTn med. Sutemin är däremot inte alls lika bra.Fast sista gången jag provade vart det ganska bra, men ergon får tyngden på höfterna på ett sätt som sjalen inte klarar av
solanna skrev:Men om ni har en längre sjal som ni virar ett extra arv runt midjan då, blir inte det bättre avlastning då?marlene skrev:men men men jag kan knyta omslutet på ryggen och gillar ändå ERGOn bättreJag håller med. Jag tycker också att MTn avlastar bra mycket bättre på ryggen eftersom midjebältet tar ned mycket av tyngden på höften. Eftersom jag sedan har breda axelband som är tillräckligt långa för att korsa bak och sedan knyta fram så får jag mycket sjalkänsla dessutom. Dante har också en tendens att trassla ut armarna ur x-omslutet på ryggen så han sitter bättre i MTn med. Sutemin är däremot inte alls lika bra.Fast sista gången jag provade vart det ganska bra, men ergon får tyngden på höfterna på ett sätt som sjalen inte klarar av
sacha42 skrev:Men om ni har en längre sjal som ni virar ett extra arv runt midjan då, blir inte det bättre avlastning då?Inte om man är rätt öuhm mullig
sacha42 skrev:Men om ni har en längre sjal som ni virar ett extra arv runt midjan då, blir inte det bättre avlastning då?Midjan och höften är ju inte riktigt samma sak, inte på mig i alla fall och vitsen med höftbältet på MTn är ju just att man får ned tyngden på höfterna. Men långsjalen fördelar man tyngden över stora delar av överkroppen, men ända ned till höfterna kommer inte jag iaf. Jag tycker dessutom att det lätt blir lite skavigt om man lindar mycket sjal runt midjan. Men jag säger inte att det är dåligt med x-omslut på ryggen, bara att det bättre med MTn för mig. Båda är bra egentligen.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?