Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aspen
satte upp en sån sjalbarns infolapp på jobbet idag. (jobbar i skobutik) och en arbetskamrat sa efter att hon läst lappen; Det är ju som om du är med i nån sekt eller nåt. Och ja, jag är nog lite frälst :)

Hoppas bara nån läser den, jag är för feg att gå fram till alla dessa babyskyddsbärare och föreslå en trikåsjal istället. Men jag säger såhär:

Välkomna hit om det är någon som sett lappen på visko i skene. Fråga mig gärna nåt när ni handlar om ni undrar. :hello:
Användarens profilbild
Av sacha42
Vilket härligt initiativ att sätta upp lappar :D
Har fått höra jag med att det är en sekt jag är med, mest på skoj!!
Användarens profilbild
Av April
:lol: Då hoppas vi på fler sektmedlemmar ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av aspen
jag tror att min kollega hade, om hon varit äldre (hon är i festa hela natten-åldern) eller kanske gravid, mao närmre ett barn i sina tankar hade tänkt annorlunda, eller mer accepterande i alla fall. nu är hon lite; "jag gillar inte barn".

hon är helt enkelt inte i de tankarna alls; familj. hon har nyss flyttat ihop med pojkvännen osv.

jag har små funderingar att sälja egensydda sjalar om nån vill, typ på beställning, väldigt småskaligt.

kommer nog aldrig bli, men nåt måste man göra så man får bära små bebisar i sjal. kommer det inga egna fler så får man visa med andras :tutte:
Av Aelia
Fler sektmedlemmer :rock: :rock: :rock:
Av mrsjling
Min man säger att jag är inne i en sjalpsykos... :roll: Vadå? Jag?
Det är ju liksom svårt att sluta sjala när man väl har börjat...jag halkade in på sjalbarn av en slump och det är jag evigt tacksam för! Började försiktigt med en bärpåse, sen en elastisk, sen en maitei och nu en easy...puh. Så tack alla ni sjalare eller sektmedlemmar eller nåt för att ni introducerade mig i denna värld. :D
Användarens profilbild
Av aspen
mrsjling skrev:Min man säger att jag är inne i en sjalpsykos... :roll: Vadå? Jag?
Det är ju liksom svårt att sluta sjala när man väl har börjat...jag halkade in på sjalbarn av en slump och det är jag evigt tacksam för! Började försiktigt med en bärpåse, sen en elastisk, sen en maitei och nu en easy...puh. Så tack alla ni sjalare eller sektmedlemmar eller nåt för att ni introducerade mig i denna värld. :D
Hoppas jag då är slumpen för dem som läser infolappen på väggen :mrgreen:
Användarens profilbild
Av sanna73
mrsjling skrev:Min man säger att jag är inne i en sjalpsykos... :roll: Vadå? Jag?
:shock: Va, är du gift med min man?

Bara för att man köper ett par, eller fler sjalar och ständigt vill ha fler, läser på sjalbarn.se varje dag och predikar sjalens förträfflighet varje tillfälle man får, så betyder inte det att man är galen, hjärntvättad eller med i en sekt :nono: Det betyder bara att man sett ljuset :vågen:
Användarens profilbild
Av April
Bara för att man köper ett par, eller fler sjalar och ständigt vill ha fler, läser på sjalbarn.se varje dag och predikar sjalens förträfflighet varje tillfälle man får, så betyder inte det att man är galen, hjärntvättad eller med i en sekt Det betyder bara att man sett ljuset
:lol: :lol: :lol:

Kram
Användarens profilbild
Av sacha42
sanna73 skrev:

Bara för att man köper ett par, eller fler sjalar och ständigt vill ha fler, läser på sjalbarn.se varje dag och predikar sjalens förträfflighet varje tillfälle man får, så betyder inte det att man är galen, hjärntvättad eller med i en sekt :nono: Det betyder bara att man sett ljuset :vågen:
:lol: :rock:
Av mrsjling
HEHEHEHEHEE!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Av Sia
sanna73 skrev:

Jag har också sett ljuset :vågen:

Det är alla andra som är konstiga som andvänder barnvagn :shock:
Guud vad opraktiskt! :wink:

Har dessutom gått med i tygblöje-sekten och EC-sekten... :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?