Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Clifford
Hur kunde jag någonsin tycka att det var överlägset bra att bära med sele på ryggen? :shock: Nu när jag äntligen lärt mig att knyta x-omslut på ryggen, så har en helt ny värld öppnat sig! :vågen: Äntligen har sjalarna börjat användas ordentligt igen och bäst av dem alla är min fantastiska Alvasjal :heart: Hoppediz Lille! :heart:
Av Aelia
Men vad roligt att höra. Visst är det helt underbart tt bära på ryggen med sjal :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
Alvasjalen är grym på ryggknyt :rock: :heart: :wink:
Användarens profilbild
Av marlene
men men men jag kan knyta omslutet på ryggen och gillar ändå ERGOn bättre :roll: Fast sista gången jag provade vart det ganska bra, men ergon får tyngden på höfterna på ett sätt som sjalen inte klarar av :?
Användarens profilbild
Av mimpen
Pernilla J skrev:Hur kunde jag någonsin tycka att det var överlägset bra att bära med sele på ryggen? :shock: Nu när jag äntligen lärt mig att knyta x-omslut på ryggen, så har en helt ny värld öppnat sig! :vågen: Äntligen har sjalarna börjat användas ordentligt igen och bäst av dem alla är min fantastiska Alvasjal :heart: Hoppediz Lille! :heart:
Haha, jag känner igen mig! X-Omslutet på ryggen är nice!
Användarens profilbild
Av April
Härligt! Jag är lite lat och kör Ergon på ryggen :oops: Då gäller det att öva mer ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av boosten
Halleluja! :lol:

Jag har precis insett samma sak (är det nya Wellensjalar som är lösningen? För just efter jag beställt den började vi knyta omslutet igen), min man stirrar beundrande på mig när jag knyter upp henne så hon inte får upp armarna, men har mysiga sjalflikar att borra in ansiktet under när sömnen smyger sig på och hon somnar utan protester. :heart:
Användarens profilbild
Av sacha42
boosten skrev:Halleluja! :lol:

Jag har precis insett samma sak (är det nya Wellensjalar som är lösningen? För just efter jag beställt den började vi knyta omslutet igen), min man stirrar beundrande på mig när jag knyter upp henne så hon inte får upp armarna, men har mysiga sjalflikar att borra in ansiktet under när sömnen smyger sig på och hon somnar utan protester. :heart:
låter underbart :loving:
Användarens profilbild
Av aspen

vill du förklara hur du gör då, jag tycker jag knyter hur bra som helst men enda sättet att behölla hennes armar en liten stund under medan man knyter är att kittla henne i sidan. när man knytit klart åmar hon upp armarna så fort hon kan...
Hur gööör du? :?
Av Lotten
Jag vet! :D Omslut på ryggen är bara superbäst! :vågen:
Användarens profilbild
Av boosten
annelie skrev:

vill du förklara hur du gör då, jag tycker jag knyter hur bra som helst men enda sättet att behölla hennes armar en liten stund under medan man knyter är att kittla henne i sidan. när man knytit klart åmar hon upp armarna så fort hon kan...
Hur gööör du? :?
:lol: Vilket gulligt knep!
Jaadu, jag har nog ett (för tillfället) samarbetsvilligt barn kanske. Fast det jag gör annorlunda nu jämfört med förut (då det aldrig lyckades) är att jag koncentrerar mig på att få krysset så högt som möjligt över hennes rygg, nästan så att det inte räcker till rumpan, men bara nästan. sedan försöker hon få upp armarna, men hon lyckas bara få dem rakt upp (eftersom sjalen nästan når till öronen), och stretar lite men ger snart upp.
Användarens profilbild
Av Clifford

Ja, nya wellensjalar har definitivt något med saken att göra :D Jag kunde ju inte skaffa mig en strl 5 utan att kunna knyta den på ryggen och vips började jag att öva med allt jag hade och nu behöver jag inte ens spegel. Det är jätteroligt! Alvakraken blir uppknuten i både tid och otid :lol:
Användarens profilbild
Av Maerion
Åå, jag längtar till våren! Utan bärjacka kan man ju liksom inte knyta på ryggen, då blir det mest magen eller ergon utanpå jackan.. Inne går det förstås, men då blir det ryggsäck för att det går så fort och för att hon inte får upp armarna. Men jag skaaa öva.. Snart! 8)
Användarens profilbild
Av sacha42
Pernilla J skrev:

Ja, nya wellensjalar har definitivt något med saken att göra :D Jag kunde ju inte skaffa mig en strl 5 utan att kunna knyta den på ryggen och vips började jag att öva med allt jag hade och nu behöver jag inte ens spegel. Det är jätteroligt! Alvakraken blir uppknuten i både tid och otid :lol:
:rock: låter som här hemma 8)
Användarens profilbild
Av Clifford
Ryggknytning är klart en fördel om man, som jag, leker häst eller tafatt! :D Alva skrattar så hon vrålar där uppe på ryggen. Jag kan rusa runt hur mycket som helst och jag vet att hon sitter "fast" och tycker att det är roligt! Dessutom kommer hon högre upp med sjalen och kan se vart vi är på väg.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?