Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Panakeia
Fick hem min babybundler idag (tradera), det var inte alls det märke jag tänkt men kunde inte stoppa köpfingret...
Nu grunnar jag på...Jag visste inte när jag köpte den om den var bred elelr smal. hoppades på smal, men trodde väl bred.
Den var bred...:oops:
Sen, VA TUNG DEN ÄR?
och svår att få på sig?`säkert förlåtande när man väl knytit å så men?

och sen, jag räknade ju bara med att längsta storleken skulle räcka även till tjockis-jag, men när jag testade idag iaf (utan barn...)så va det inte en suck att kunna knyta den på magen, okej, jag har grav-mage inunder, men även utan den känns det halv-omöjligt?
Knuten på ryggen blir ju apstor?
så, ska de vara såhär? Känner mig liiite lessen...funderar på att låta den vandra vidare med en gång, utan att testa ens med bäsen i...det var ju bara såååå mycket tyg kändes det som (och då är ju jag ändå en av de som man får räkna till erfaren sjalare liksom?)
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag tyckte att den var superbra till sanna när hon var runt ett halvår-tio månader. Direkt från start hade det kanske blivit för mycket tyg. Längden var alldeles för lång så jag klippte av den och smalnade av ändarna. Då blev den mycket bättre. Nu bor den hos en av sannas dagiskompisars mamma och hon har den till en nyföding och är jättenöjd.
Användarens profilbild
Av marlene
Sannasmamma skrev:Jag tyckte att den var superbra till sanna när hon var runt ett halvår-tio månader. Direkt från start hade det kanske blivit för mycket tyg. Längden var alldeles för lång så jag klippte av den och smalnade av ändarna. Då blev den mycket bättre. Nu bor den hos en av sannas dagiskompisars mamma och hon har den till en nyföding och är jättenöjd.
Smart, det borde ju gå att bara overlocka det man kortar/smalnar av :hmm:
Användarens profilbild
Av Panakeia
Sannasmamma skrev: Längden var alldeles för lång så jag klippte av den och smalnade av ändarna.
för lång? men denna e ju för kort? jag får inte runt ändarna till framsidan... :cry: jag e för fet....
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
nej men du är ju gravid :lol: och smalna av ändarna kan man ju göra utan att kapa den på längden. men min är den längre sorten tror jag, dvs 5,5.
Användarens profilbild
Av Panakeia
Sannasmamma skrev:nej men du är ju gravid :lol: och smalna av ändarna kan man ju göra utan att kapa den på längden. men min är den längre sorten tror jag, dvs 5,5.
oki....jaaa...jag får väl fundera...
men du tycker inte jag ska sälja den vidare då?
Användarens profilbild
Av Bina
Skulle den vara aningen kort direkt efter förlossningen är ju ett tips att inte börja smokingbältet exakt på mitten utan en bit åt sidan, då hamnar knuten på höften i stället.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
jag hade nog ändå sålt den och köpt en längre, dom finns ju ofta på tradera till rätt bra priser.
Användarens profilbild
Av mojsan
..har en bred lång babu sen tidigare, den är eg. för lång för mig,men myyysig. Men nu har jag kompletterat med MaMEco S/M, där kommer jag att få ha knuten bak,men den känns som ett svalare komplement. Blir brba det där!Men smalna av alt sälja verkar ju bra. Men tänk oxå på att du har magen ivägen nu, det blir skillnad sen...
Användarens profilbild
Av Helene
Har två breda babus och är supernöjd med båda (de känns faktiskt inte riktigt likadana!!)

Jag tycker den funkar jättebra till nyföding! (fast min nyföding vägde ju 4 kg)

Och du... är den för kort så tror jag du kan få den längre! Tvätta den och dra i den innan den torkar så blir den längre! (min ena har blivit jättelång!!)

Här är Sigrid alldeles ny i min silvergrå babu (dubbelvik på längden) Inte överdrivet stor knut tycker jag!
Bild

Och aningen större i vinröda babun! Det var jätteskönt att bära på ryggen med den!
Bild
Användarens profilbild
Av mojsan
Frida med Mea skrev:
mojsan skrev:.....kompletterat med MaMEco S/M,...
Å, den måste du ta med och visa upp någon gång, elelr är den mysig, snygg och bra? isåfall ta INTE med den och säg att det är en skitsjal :wink: ....
Hehehe :twisted: Den är ju jättehemsk... Nä, klart den kommer med nån gång, jag har bara känt på sinon och tyckt att den verkar så... sladdrig och smal... ostadig på nåt sätt, och denna blir en bra trikåis för mig. Jag kärade ner mig i ringarna :roll: Men jag tog brown, och sambon tyckte den är bajsbrun... Men jag tycker den är jättefin!!!!!! En varm brun färg sådär.

Sorry, panakeia, ska sluta trådkapningen här :wink: (Om du skulle fundera på mameco, ta en L/XL...)
Användarens profilbild
Av Panakeia
tja vi får väl se, jag har lagt ut den på säljes, får jag napp så får jag
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?