Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Linda B
Jag kan tyvärr inte ha Alex i sjal under jackan (såg en tidigare tråd om detta) så jag funderar på hur pass "vintrigt" jag ska klä honom när han ska ut nu när det blivit kallt? Vanlig vinteroverall eller hur gör ni?? Han blir ju mer stillasittande jämfört med att sitta i vagn - åttarmånaders-kille som bara vill åka buddha i trikå....

/Linda B
Användarens profilbild
Av Anso
I så fall skulle jag nog sätta på honon "vanliga" vinterkläder om han bara sitter sjalen. Det blir lite knöligt men........

Ett bärskydd kanske kan vara något? Det kan du ha utanpå din egen jacka och ligger bra till i pris.
Användarens profilbild
Av P
Håller med om att ha vanliga vinterkläder på. Det har vi då Lillebror sitter i sjalen utanpå.
Av Linda B
Jo, det tar ju lite plats med alla vinterkläderna så det vore skönt om man kunde slippa ifrån iaf en del av dem... Det är trångt som det är! Han börjar bli stor, min lille bebis..... :)

Vad är ett bärskydd?? Hur fungerar det?
Användarens profilbild
Av April
Här kan du läsa om bärskydd:

http://www.babyheaven.se/Webbutik/barskydd.htm

Jag har bärskydd och under det har Ines innekläder, väpnarluva, tunna vantar och lite tjockare om fötterna (hon blir alltid kall om fötterna ;-))

Kram
Av Linda B
Oj vilken smart grej!!! Tusen tack för tipset!!! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?