Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hemmamamman
Är ju nybörjare på detta, och har just förstått att det finns massor av olika mei tais?! Såg att ni håller på att mäta era för att dom är olika...

Men vilken tycker just du är bra?

kram Åsa
Användarens profilbild
Av Anso
Jag gillar Colibri Mei Tai, i alla fall för ett litet större barn på omkring 1år.
Väldigt stadig, gjord i canvas och med ett uppfällbart huvudstöd. Tyvärr så ligger deras produktion ner för tillfället pga flytt till Norge annars kan du titta på www.colibribaby.com och så har även www.meitaibarn.se haft dem

Till ett lite mindre barn har jag haft Babyhawk som är betydligt mjukare i tyget, gosigare. Har inte provat de nya med huvudstöd.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Tja jag tycker att min hemmasydda med breda axelband och sydd av en hoppediz-sjal är oslagbar :wink:
Användarens profilbild
Av karinmaria
Min hemmasydda a la TinaWs BäraNära instruktioner är klart bäst :hellu:
Användarens profilbild
Av Mia
Knyttets & K!
Användarens profilbild
Av Isanna
Mia skrev:Knyttets & K!

:iagree:

Oslagbar!
Användarens profilbild
Av sacha42
återkommer 8)
Av Aelia
Jag älskar babyhawk mei tai
Användarens profilbild
Av Clifford
Jag har inget att jämföra med, men jag är väldigt förtjust i den enda mei tai som jag någonsin använt: EllaRoo :)
Av Hallemamma
Jag älskar min Baby Hawk. Den är lagom stor, lagom vadderad (gillar inte vadderade höftbälten) och snygg! Har sytt två själv men de är inte lika bra.
Av belinda
Jag tycker som många andra att en hemsydd variant är dte skönatse. Jag har provat mej fram och kommit fram till att jag föredrar vadderat midjebälte, och breda ovadderade axelband, helst i ett diagonalvävt tyg. Jag har en babyhawk mei tai också, den var jättebra när sonen var mindre och lättare. nånstans vis 7 kilo tycktre jag att jag ville ha stadigare avlastning.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?