Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av squeezetoy
Tråkig läkare måste jag säga...

Men om man ser till skillnaden på hur det är att bära i en babybjörn jämfört med en sjal så måste det ju vara en enorm skillnad för bäraren i alla fall. Större belastningsyta bl a. Verkar ju som att många som inte kan bära sin barn i sele fortfarande kan bära utan problem i en sjal. Så ur den synpunkten är den ju ergonomisk i alla fall.

Jag har också för mig att babybjörn har rekommendationer om användartiden, att man inte ska bära för långa stunder.
Användarens profilbild
Av Vida
svanskotan

pubmed.com
ska kolla
bebis sover
snart
Användarens profilbild
Av Gladalaxen
Jag tror snarare att det är till fördel för bäbis rygg än för bäcken / höftled. Ryggen hålls naturligt böjd i grodposition. Senare kommer bäbis träna sina rygg- och bukmuskler, börja räta på ryggen, som kommer få sin "kurvatur". Hittade en glasklar bild på detta i min anatomibok.

Så här ser en vuxen rygg ut http://brainspine.com/graphics/anatomyc ... column.gif

Det vill säga lite som ett "S" medan en bäbis rugg ser ut som en ")"
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?