Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kajsalisastina
Jag köpte för ett tag sedan något som jag tror är en bärpåse. Den heter Koala och är köpt i Danmark (second hand). Nu undrar jag om någon kan förklara för mig hur den skall fungera för en liten bebis i den lilla innerpåsen. Som ni ser på bilden så finns det flera dragkedjor för att reglera storleken men skall den vara högt eller lågt från början? Någon som har erfarenhet av denna tingest?

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av Annika80
Hej, vilken kul grej!
Har aldrig sett någon innan, men gissar på att när barnet är littet ska man fästa dragkedjan högst upp och när det växer sedan ha den längre ner, annars så borde ju det lilla barnet hamna för lågt och det stora för högt.
Kan du inte ta en bild med selen på?
Användarens profilbild
Av April
Den påminner väldigt om Weego bärsele. Weego är en bärsele som är eergonomisk riktig för barnen - de sitter bra i grodposition, i och med ytterfickan.

Jag har en Weego och det jag tycker är bra med den, är att man kan bära på ryggen i från start. Man får lätt upp barnet.

Du har först dragkedjan längst upp och sedan blir det (som sagt) längre ner i takt med att barnet växer. Weegon är skönare än liknande selar, då man kan bära på ryggen när det blir tungt :-)

Mer info hittar du bla. här:
http://www.weego.com/

Kram
Användarens profilbild
Av kajsalisastina
Annika80 skrev:Hej, vilken kul grej!
Har aldrig sett någon innan, men gissar på att när barnet är littet ska man fästa dragkedjan högst upp och när det växer sedan ha den längre ner, annars så borde ju det lilla barnet hamna för lågt och det stora för högt.
Kan du inte ta en bild med selen på?
Det blir lite svårt med bild med selen på för jag har en stor mage i vägen... Jag återkommer med bild när bebisen kommit. Och så skall jag gå ner massor i vikt också innan jag ställer upp som mannekäng :lol:

Tack för era svar!
Användarens profilbild
Av kajsalisastina
April:

Den var ju läcker, särskilt den för tvillingar! Principen verkar vara densamma som på min Koala. Jag får återkomma om den är någon hit efter att bebisen kommit. Men för 40 kr är det ju värt ett försök...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?