Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av brisea
Nu är den klar, min allra första MT! Den är sydd efter Knyttet & K's beskrivning (tack, den var bra!). Sittdelen är i manchester och banden är sydda av ett gammalt påslakan, dubbelt tyg. Tyvärr har jag inte lyckats ta en bild på när jag använder den, men sonen ställde upp som modell och bar runt sin nalle i den ett tag :heart: Får se om jag lyckas ladda upp den...

Bild
Den är lite suddig, men han står aldrig stilla särskilt länge, och man ser ju ungefär hur den ser ut :)
Senast redigerad av brisea den mån jan 22, 2007 16:51, redigerad totalt 3 gång.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Låter fint :) Men bilden saknar jag.....högerklicka på bilden och välj egenskaper, markera namnet (som bör sluta med .jpg) och klistra in det innanför [img]och[/img]
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Den såg jättefin ut! Vill gärna se den med barn i :wink:
Av Aelia
Vad snygg den var :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
Jättefint :D
Av tingeling
När man syr av t.ex. ett påslakan, vadderar du med fleece eller något eller är det bara dubbelt tyg utan något emmelan?
Användarens profilbild
Av brisea
Tack alla, vad snälla ni är, det kanske var bra att bilden var suddig :) Jag har bara använt dubbelt tyg till axelbanden, och det blev bekvämt och bra. Till midjebandet har jag lagt en bit extra tyg emellan på mitten för att få mer stadga.
Användarens profilbild
Av storaT
Jättefin!
Precis ett sådant lakan har jag med i gömmorna någonstans. Kanske dags att klippa lite :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?