Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Hur ställs den in? Jag kan ju inte finska.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Helena skrev:Hur ställs den in? Jag kan ju inte finska.
Den har spännen som man drar åt om man beheöver minska ner storleken. Spännerna hamnar på ryggen och ska tydligen inte störa.
Bild
Användarens profilbild
Av emmahawk
Finland är verkligen långt före oss i sjal-djungeln! :)
Användarens profilbild
Av Ester
Emmahawk - verkligen, synd bara att man inte förstår finska.
Vet nån om det finns någon sida på både svenska och finska?
Användarens profilbild
Av Helena
En annan sak om Finland, vet någon om det finns någon sida på finska där folk säljer begagnade sjalar? Jag menar även om man inte förstår något så ser man ju vilken sjal det är och pris. Om nu så många bär sjal i Finland borde det ju finnas många som säljer sina sjalar också.
Användarens profilbild
Av Helena
Suskiv skrev: Den har spännen som man drar åt om man beheöver minska ner storleken. Spännerna hamnar på ryggen och ska tydligen inte störa.
Bild
Jag såg spännena, men tänkte att de hörde till något annat. Det var ju synd att de inte visade en bild bakifrån också, så man såg hur det såg ut.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Helena skrev:En annan sak om Finland, vet någon om det finns någon sida på finska där folk säljer begagnade sjalar? Jag menar även om man inte förstår något så ser man ju vilken sjal det är och pris. Om nu så många bär sjal i Finland borde det ju finnas många som säljer sina sjalar också.
Det finns bla på babyidea

http://www.babyidea.fi/phorum/index.php?f=11

Här kommer en förklarning över rubrikerna.
1a - Myydään kantoliinoja, kantovaatteita- ja tarv = Bärsjalar och bärtillbehör säljes.
1b - Myydään kestovaippoja ja -tarvikkeita = tygblöjor och tillbehör säljes
1c - Myydään muut = övrigt säljes
2a - Ostetaan kantoliinoja, kantovaatteita ja tarv = Bärsjalar och bärtillbehör köpes
2b - Ostetaan kestovaippoja ja -tarvikkeita = tygblöjor och tillbehör köpes
2c - Ostetaan muut = övrgt köpes
3 - Vuokrataan/Lainataan/Annetaan = Uthyres/utlånas/skänkes
4 - Halutaan vuokrata/lainata/vaihtaa = Vill hyra/låna/byta

Om ni behöver översättningshjälp så skriv. Jag har nämligen inga problem med finska.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jag har ringt Babyidea och frågat dem lite om Carry me.

Den är gjord i ett ganska fast trikåtyg. I och med att det är ett elastskt tyg så rekommenderas den inte till barn över 15 kg.
Är altså väldigt lika tricottin. Det enda som verkar skilja är att Carry me är inställbar och tricottin istället finns i flera storlekar.
Jo just ja carry me kan man använda en bärpåse åt gången om man vill. Det rekommendras ju inte med tri-cotti.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?