Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av edpix
Jag tycker att han kan ha den :D
Jag tycker att du ska sy en med motorcyklar också om du orkar :D :D
Användarens profilbild
Av edpix
Hur fin som helst, mycket avundsjuk :D
Användarens profilbild
Av florin
Jätte fint tyg! Har dock svårt att komma underfund med hur klänningarna sitter på barnen, kan du inte fixa en bild när den används? Är nyfiken just för att de inte har någon knäppning....
Användarens profilbild
Av sirisirius
Jisses vad sött tyg, helt underbart!
Användarens profilbild
Av Tina2
:D
Tygletandet är ju halva sy-nöjet!...
Det här fantstiska ramlade jag över på Tradera!

Florin, eftersom jag har två stycken 104-110'or och en 62'a är det lite svårt att visa hur den ser ut "på", men tror du den sitter sämre för att det inte är någon knäppning?
Användarens profilbild
Av Anna
Tina2 skrev::D

Florin, eftersom jag har två stycken 104-110'or och en 62'a är det lite svårt att visa hur den ser ut "på", men tror du den sitter sämre för att det inte är någon knäppning?
sämmre och sämmre, men HUR komemr man i den? Barn har ju som bekant ganska stort huvud.
Användarens profilbild
Av Tina2
:lol:
Ja, att barn har större huvud än hals känner jag till!...
Man drar nog på klänningen nedifrån och upp. Svårt att kliva i genom halsringningen, det hålelr jag med om!

Mönstret jag syr efter, ett gammalt, fyndat på loppis, hade ingen knäppning eller dragkedja, jag funderade inte så mycket på det, utan tyckte det var enkelt och snyggt!

Nog får man in huvudet alltid! Vore trist om man sydde en massa klänningar som ingen kunde ha! :wink:
Användarens profilbild
Av florin
Tina2 skrev::D

Ja, då blir det ju lite svårt att prova...

Varför skulle jag tro att den sitter sämre??? Mina förklädesklänningar har inte heller knäppning... Var bara nyfiken på att se den användas...
Användarens profilbild
Av Tina2
Jodå, jag har sytt flera stycken med samma mönster till mammavänner med tjejer! Jag tycker de är så roliga att sy, men mina storgrabbar vägrar...
(Har ännu inte hittat något bra sätt att sy typ slipovers till dem, men jag tråcklar på det!)

Inga bra bilder har jag heller, har inte sytt dem så länge även om det blivit flera stycken. Mest gett bort i "vardagspresenter", och jag har önskat mig i mot-vardagspresent att få bild då tjejerna har dem på!
(Det är ju så roligt att se dam användas! Bästa komplimangen!...
Man kan ju inte tvinga dem att ta på dem direkt Om man nu råkar ha en kamera i närheten....
Tillägger att jag med egna ögon sett dem användas på glada töser dock!

Mätte just denna klännings halsringning, 51cm.
Användarens profilbild
Av florin
Hoppas du får bilder snart då så vi får se dem användas :lol:

Håller med dig om att det är den bästa komplimangen man kan få, själv blir jag stolt som en tupp 8) :D

Slipovers var ju en bra idé, mycket svårare att hitta bra modeller på kläder till killar tycker jag...
Användarens profilbild
Av sacha42
Den var jättefin, tycker du ska knåpa ihop en med motorcyklar med :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?