Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mickz
Ha suttit å knåpat nu i en timme ungefär å e riktigt nöjd me resultatet :D nästan så ja vill väcka upp lillbusen å se om den passar!

Bild
Bild
Bild
Bild

bättre bilder få ni inte för lilleman vill absolut inte ha mössa då man är inne :lol:
Senast redigerad av mickz den tis jan 23, 2007 22:49, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av lenaj
Ser riktigt proffsigt ut!! :D
Hoppas vi får se den på lillen också då!
Användarens profilbild
Av P
Fin, nu vill vi bara se hur den ser ut på.
Användarens profilbild
Av svas
Sedan jag började hänga på SB har jag börjat tro att hela världen kan sy förutom jag. Jag är såååå avundsjuk :cry: ! Mössan är jättefin!!!!!! Det vore så kul att kunna sy saker till barnen - då skulle de kunna strutta runt och vara helt unika! Och jag kunde gotta mig i min egen förträfflighet. Hur som helst, det var kul att se denna fina mössa och även jag hoppas på ett foto när den bärs av barnet i fråga!
Användarens profilbild
Av mickz
svas skrev:Sedan jag började hänga på SB har jag börjat tro att hela världen kan sy förutom jag. Jag är såååå avundsjuk :cry: ! Mössan är jättefin!!!!!! Det vore så kul att kunna sy saker till barnen - då skulle de kunna strutta runt och vara helt unika! Och jag kunde gotta mig i min egen förträfflighet. Hur som helst, det var kul att se denna fina mössa och även jag hoppas på ett foto när den bärs av barnet i fråga!
Att man e så seg på å dra fram kameran :oops: men nu ha ja lagt upp nåra live bilder :P
Användarens profilbild
Av svas
Lika stilig som jag anade. Finns det förövrigt några barn som älskar att ha på sig mössa (hur coola och hemmagjorda de än är)?????????
Användarens profilbild
Av florin
svas skrev:Lika stilig som jag anade. Finns det förövrigt några barn som älskar att ha på sig mössa (hur coola och hemmagjorda de än är)?????????
Japp, det finns det :lol: Här hemma bor en liten kille som älskar mössor och stövlar :D Han leker helst naken med stövlar och mössa på sig 8)

För den delen så är det klart att du oxå kan sy!!! Alla kan sy om man bara får lite hjälp att komma igång, är inte alls så svårt som det kan tyckas... Du får komma på våran syjunta och träna :lol:

Å mössan var verklingen jätte tuff!!!!
Användarens profilbild
Av brisea
Jättefin! Den ser mjuk och go ut också. Har förövrigt också en liten kille som ibland gärna tar på sig mössa inne. Å andra sidan kan det ibland vara svårt att få på honom mössa när vi ska gå ut... :roll:
Användarens profilbild
Av svas
florin skrev:
svas skrev:Lika stilig som jag anade. Finns det förövrigt några barn som älskar att ha på sig mössa (hur coola och hemmagjorda de än är)?????????
Japp, det finns det :lol: Här hemma bor en liten kille som älskar mössor och stövlar :D Han leker helst naken med stövlar och mössa på sig 8)

För den delen så är det klart att du oxå kan sy!!! Alla kan sy om man bara får lite hjälp att komma igång, är inte alls så svårt som det kan tyckas... Du får komma på våran syjunta och träna :lol:

Å mössan var verklingen jätte tuff!!!!
Tack för inbjudan till syjunta! Men Luleå är LITE långt bort (även om jag längtar upp till norr - jag tillbringade fyra somrar i rad i Kebnekaise-fjällen som säsongsarbetare, dock har jag aldrig stannat till i Luleå/Boden vilket är fy skam). Jag får väl ändå ta tag i sömnaden! Jag vet att man kan det mesta bara man vill. För två år sedan fick jag ett ryck: jag bestämde mig för att virka en liten filt till Stora A. Från internet hämtade jag en "virkskola" och sedan fick jag hjälp av snälla damer i den lokala syaffärren. Filten blev riktigt fin. Jag tycker ju om att skapa, men i skolan valde jag träslöjd och nu skapar jag mest i papper. Hur som helst, jag ska försöka lära mig sy tids nog. Alla alster jag ser här på SB inspirerar mig enormt!!!!!
Användarens profilbild
Av mickz
Annika80 skrev:Åh vad fin! Är det ljusblå fleece i taggarna?
Å dålig på å svara på frågor är ja oxå :oops: japp ljusblå fleece
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?