Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Erika
Fy 17 vad obehagligt det var. Gick på stan, Kerstin satt i patapummen på magen. Helt plötsligt ramlar(halkar) jag framåt, lyckas kasta mig lite åt sidan. Ser Kerstins huvud studs lite, tror hon ska dö...tills jag ser att hon landade med huvudet på mina shoppingpåsar. Tänkt om jag inte hade handlat. Kerstin skrek högt, men slutade ganska snabbt, inte en skråma har hon nu. Var riktigt chokad efteråt, dessutom var det en jättejobbig tant som inte lämnade oss ifred efteråt, jag ville bara trösta Kerstin inte dividera med henne.

Hoppas vagnen levereras snart så jag har något att hålla i när det är halt(och att Kerstin vill sitta i den)
Användarens profilbild
Av Anso
Usch, det lät ju jätteotäckt!!! Tur att det gick bra för er. *puh*

Broddar är inte så himla dumt, Apoteket har en bra variant som man sätter runt hälen på sina skor.

KRAM!!!
Användarens profilbild
Av sacha42
diddeldi skrev:läskigt! :shock: men du, skaffa broddar, det är himla bra.
:iagree: broddar är bra. men vilken tur att det gick bra :D
Användarens profilbild
Av Helene
Usch! Vad läskigt! Men se där, ju mer man shoppar desto bättre! ;-)

Jag har halkat med Sigrid nån gång men har inte ramlat framåt utan lyckats sätta mig rakt ner bara och fått svinont i hela kroppen för att jag panikspände mig!
Halkade med vagnen också så den höll på att välta.
(Vad är bättre egentligen? Att man halkar med barnet i sjal eller i vagn? Lyckas man trycka ner handdtaget och barnet inte sitter fast kan det ju flyga ur!!)
Användarens profilbild
Av amöba
Fy vad otäckt! Skönt att det gick bra!! Tips: det finns skor med inbyggda broddar. Diskret + att broddarna alltid är med.
Användarens profilbild
Av Kvileja
Fy vad otäckt! Vad skönt att det gick så bra! (Oftast gör det ju det även om det händer läskig saker.) Höll också på att dra dit idag när det plötsligt var massa snö och is ute. Gick helt spänd resten av vägen och det var ingen höjdare. När man bär i sjal känns ju allt så avslappnat i vanliga fall. Här ska inhandlas broddar imorgon. :)
-I
Användarens profilbild
Av Soffi
:( Hua, det är min mardröm att ramla med barn på magen, Broddar låter smart :hmm:
Av Jenny
Fy vad läskigt men vilken tur att det gick bra! Broddar är att rekommendera - jag har köpt spiky som täcker hela sulan, dvs de är inte bara under hälen.
Av surftrollet
Fy vad hemskt! Tur det gick bra iaf! Ska inte ut idag men ska ta lärdom och skicka maken för att handla broddar till mig...
Användarens profilbild
Av naimiez
Vad skönt att det gick bra iaf :-) Broddar; rekommenderar starkt Spiky eller Softwalk med inbyggda broddar. Har sett dem på Johnassons i Gbg och Skobolaget i Stora Höga......
Användarens profilbild
Av Empy
Helene skrev:Halkade med vagnen också så den höll på att välta.
(Vad är bättre egentligen? Att man halkar med barnet i sjal eller i vagn? Lyckas man trycka ner handdtaget och barnet inte sitter fast kan det ju flyga ur!!)
Hände mig förra vintern. Alve var inte fastspänd i vagnen (har en sån där gammal utan inbyggd sele) och ramlade ur framåt. När jag ramlade var reflexen att ta emot mig med händerna, men de var ju runt handtaget.
Han slog sig inte men ojoj vad rädd jag blev!

Nu har Alve alltid sele på sig i vagnen, men för mig känns det säkrare att bära i sjal. Skaffa broddar bara. Superbra! (Säger jag som inte ens har några själv...) :hide:
Användarens profilbild
Av 4ungar
usch o fy ..tur att det gick bra.

jag ska köpa broddar, var gör man det? :roll:
Användarens profilbild
Av Erika
Broddar ska inköpas snarast!
Av surftrollet
demalebe: Jag kollade just lite (och ska få ett par levererade när maken kommer från jobbet, wee!) och det verkar finnas på bl a Apoteket, skoaffärer, sportbutiker. I ett test som GP gjorde fick Spikey Plus bäst omdöme och de kan bl a finnas på Intersport och Wedins skor.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?