Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ezereht
Jag har inget sjalbarn längre men om jag fick allt jag ville i en utopisk värld skulle jag nog vilja ha en vinröd ERGO sele, Nya Easycare Purpursky (eller helst den gamla Ljung), och en sån där skrynklig chokladfärgad gås.

och en liten mattsvart/silkesvit MeiTai med brokadmönster... och kan jag itne få behålla min Storchenwiege Leo Rouge också??!! :hide:
Senast redigerad av Ezereht den mån jan 22, 2007 21:53, redigerad totalt 2 gång.
Av ninen
easy marin, ergo och min bärpåse jag sydde idag av en bit hoppediz kapstad
Användarens profilbild
Av Key
Ojdå... av dem jag har skulle jag rädda:

* Ergo Denim
* Hemmasydd MT
* Didy Krokus stl 6

Men om jag ska börja om från början med endast 3 få det bli:

* Någon Didy Indio stl 7
* Ringsjal av Didy Lisa
* Ergo Denim
Användarens profilbild
Av solanna
Om jag måste välja så blir det följande:

1. Först vill jag spara vår mossgröna Moby som var vår första sjal. Den har inte använts på länge nu, men affektionsvärdet är skyhögt. Det var ju den som gjorde oss frälsta!

2. Min hemmasydda MT à la BäraNära. Den har mer och mer kommit att bli en favvo här, särskilt för maken osm ju nu är föräldraledig på halvtid och bär massor varje dag.

3. Elden. Min underbart vackra eld. Den fick hård konkurrens av ringsjalarna som jag användes oftare, men de känns mer utbytbara än min fantastiska eld som jag ska spara länge.
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag har ju inte så stor sjalgarderob då jag inte haft anledning att ha många olika.

Den enda som jag skulle rädda är min didymos katja. Används dagligen och har så gjort under lång tid. Min hemsydda mai tai trivs jag inte med. Det är enklare med sjal och avlastar bättre tycker jag. Min hoppediz oslo funderar jag på att sälja. Den är för tjock och oflexibel. Avlastningen blir bättre i katjan.

Funderar starkt på att köpa en ny didymos indio vilken färg oklart.
Användarens profilbild
Av sacha42
Alltså är det bara jag som itne klarar av att välja :roll: :hide:
Användarens profilbild
Av Innana
vad kul att läsa hur ni väljer! Guldgruva när man sitter och letar eftersom man har lyxen att få köpa två sjalar som jag ska få i present...villl ju ha de finaste och bästa! :wink:

Hoppas för övrigt att sjaltjuvarna håller sig borta från oss allihop! Fler som vill rannsaka sjalgarderoben?
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Det du kanske ska tänka på är att ialla fall jag har valt mina sjalar med hjärtat, inte med huvudet... Tex så är nog både min Easy Hav och Didy Julian lika bra eller kanske till och med bättre än min Leo Marin, men leo Marinen var min första sjal och även om jag har bytt längd så är det min första kärlek...
Så ska du välja själv så är det bästa att åka på en sjalträff och klämma och känna på andras sjalar. Tack vare det var jag bara tvungen att köpa en calin bleu linnesjal... :oops: :lol:
Användarens profilbild
Av zandrama
Jättesvårt! vet inte om jag kan välja tre... :o 8)
Men det får nog bli så här:

1. Didymos Indio Rubin
2. Choklad-gåsen
3. Hoppediz Trikå

Fast det känns hårt att MT'n som är den jag använder mest jut nu inte platsar... :?
Användarens profilbild
Av nickie
Jag skulle i första hand rädda den mörkgrå tricot slen som var min första sjal. Inte för att jag använder den nu, men för att det var tösens bebissjal och jag vill verkligen att hon ska få ha kvar den.
Sen skulle jag rädda min grå CB linne. För det är min favvis att bära i.
Frågan är bara vilken jag skulle ta som trea. Antingen får det bli ABC-selen som Frida sytt o som jag använt massor, eller så köper jag mig en ny Ergo. Skulle jag köpa en ny Ergo skulle det bli en svart-grön.

Men samtidigt skulle jag ha väldans svårt att skilja mig från min BB-sling och från min vackra röda Kamaris. Och den gröna BB-slen jag har tycker jag väldans mycket om. Mina vita sidensjalar är inte så praktiska att bära i, men de är så vackra att det kompenserar. Min MT har jag ju lånat ut, så den räknar jag inte, det va ju ändå jag som skulle ha inbrott... :)
Användarens profilbild
Av zandrama
zandrama skrev:Jättesvårt! vet inte om jag kan välja tre... :o 8)
Men det får nog bli så här:

1. Didymos Indio Rubin strl 5 (4,2 m), för att den är alldeles underbar på ryggen.
2. Choklad-gåsen (drygt 5 m), för att det är makens älskling och underbar på sommaren.
3. Hoppediz Trikå havsgrön, för att den är supergosig till bebis och ändå funkar ypperligt till en ettåring.

Fast det känns hårt att MT'n som är den jag använder mest jut nu inte platsar... :?
Jag har ingen aning om vilka nya jag skulle köpa om jag inte hann räda någon, men BB-slen Green Paprika ligger bra till, lixom en ny Indio (kanske en grün), även Sutemi ligger bra till, och bEco-selen...
Användarens profilbild
Av Panakeia
hum...jag har ju inte så många bärdon hemma så...

Montrealen, för det är min första sjal och kan knytas allt med...
Amazonas carrysling lollipopp för den kompletterar montrealen och...tjaaa...lite roligare än didyn som de då skulle få stjäla tror jag för att jag skulle även ta med mig min bärabarnsjal....NEHE!! förresten! för den e ju utlånad, liksom selen, så får tillfället HAR ajg ju bara tre bärdon hemma!!!

hoppis montreal
Didy lars
AC Lollipopp

skulle jag rädda för det är de tre jag har hemma, mina övriga två bärdon (förutom de som ska säljas, de räknar inte jag iom att jag inte använder dem) är utlånade och räddas där med på det viset! eller hur? de kan ju inte stjäla mina bärdon som itne är hemma!!

JIppie för utlåning!!
Användarens profilbild
Av sunne2005
Det är svårt men jag skulle rädda:

1. Hilmas första sjal, en mossgrön. Bara för att den var den första!

2. Min vackra turkosa Easy, den är snyggast och skönast att bära i.

3. Jag måste nog säga Ergon, den är så smidig och bra att ha utanpå ytterkläderna. Dessutom pappas favorit.

Men det är svårt. Vill inte behöva klara mig utan en MT, en ringsjal och en kortsjal i samlingen. Sjaldjävulen kan inte tollerera 3 ynka sjalar :twisted: .
Användarens profilbild
Av annalys
Svår fråga.

På första plats kommer iallafall Ergo denim. Används en hel del, och är såååå snygg. Skulle köpa en ny sådan om den kom bort.

På andra plats kommer nog just nu Amazonas Carry Sling i färg Laguna (blå-grön-lila). Smidig, prisvärd sjal, och jag gillar verkligen färgerna.

Med tungt hjärta låter jag tjuvarna ta resten (vad det är står i signaturen), och inväntar nya Easycare norrsken för att köpa en sådan. Den svåra frågan är bara vilken längd.

Inser att min mysiga Easy-bärpåse inte kommer in på listan. Använde den mycket ett tag, men nu blir det lite för tungt att bära på ena sidan tycker jag. Och korta stunder hemma kan vi lika gärna sitta och mysa. Vill David sjalas övar jag helst ryggknyt.

Men sedan fintar jag tjuvarna, Easycare Hav har jag lånat ut till en kollega :P
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?