Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Väntar mitt första barn i slutet på mars och hoppas att både jag och bebis ska trivas med sjal. Tycker det verkar suveränt men vi vet ju inte. Känner ingen jag kan låna av för att prova, men så hittade jag hyrsjal.se där man kan hyra sjal och sedan eventuellt köpa loss.

Ska jag hyra först eller ska jag köpa en begagnad? Att köpa en helt ny känns onödigt dyrt om det inte är vår grej. Fast det går väl alltid att sälja vidare om det inte fungerar. Hade hyrsjal haft Sinon som jag funderat mest på hade det ju varit givet för då hade jag hyrt och köpt loss om det passar oss. Har funderat mest på Sinon eftersom den visst ska vara lite tunnare och därför bra till sommaren om jag förstått det hela rätt.

Någon som har ett bra råd?
Användarens profilbild
Av lindamarie
Håll utkik efter en begagnad Moby Wrap, det är en elastisk långsjal,den sjalen är jätte lätt att lära sig knyta och sjala med.
..å fin å gosig å så med.. :D
Av Aelia
Jag skulle köpa en beg sjal :roll:
Användarens profilbild
Av sacha42
Har du ingen brådska så tycker jag att du ska vänta och slå till på en begangnad sjal då det kommer nån bra till salu. Gå på nån sjalträff och kläm och kolla vad du gillar :D .
Användarens profilbild
Av Foxan
Jag också gillar Moby mera än Sino (också med tanken på att bebisen kommer i Mars). Du kan väl låna en sån för ett par månader, och sen kanske köpa någon lång vävd eller gauze till sommaren... Jag själv hade bytt från elastisk till vävd när bebisen var 4 månader, men det är ju jätteindividuelt...

Instämmer med andra - sjalträffar är en fantastisk möjlighet att undersöka läget! :)
Användarens profilbild
Av milimani
Jag var lite tveksam till sjalar först (rädd för allt tyg...) och lite blyg somjag är vågade jag mig inte iväg på nån sjalträff. Så jag hyrde en trikåsjal från hyrsjal.se

Tyckte det var jättebra att i lugn och ro hemma få lära mig sjalen hemma. Och nu är jag helt såld på sjalar... var iofs inte nöjd med trikåsjalen men den fick mig att öppna ögonen för sjalarnas förtrollade värld! Köpte några egna sjalar och hyr dessutom en annan sjal just nu, för att jag ville testa den ett tag och se hur jag trivs med den.

Tycker att hyra är jättebra, och är du nöjd kan du köpa loss sjalen!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?