Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ester
Nu har jag bestämt mig för en stork

Men vilken längd?
Vill inte ha för mycket tyg över men ändå kunna göra xomslutII
Jag är ju ganska medel, 170 lång och varken särskilt smal eller stor

och hur är det med inka - är den väldigt färgglad eller bara fin?
Har aldrig sett en på riktigt
Användarens profilbild
Av Anna
Jag älskar min inka, en är färgglad & fin! Men inte alls hysterisk. Jag har en 5.2m som jag tycker är bra,men skulle gått klarat mig på 4.6m så jag funderar på att buta längd. Har även en blå 4.1m som nog är min mest använda sajl just nu. Har funnits lite stork längd trådar innan där du säkert kan få många tips. Men jag tror på 4.6 elelr 5.2 lite beroende på hur bred du är, hur gammalt barnet är och hur viktigt det är att alltid ha knyten på magen.
Användarens profilbild
Av Helena
Inkans färger är inte alls skrikiga eller så, men det är ju klart att den inte är så diskret precis. Jag tycker att det är fint att man liksom kan framhäva olika färger i inkan genom att växla kläder själv.
Användarens profilbild
Av Alven
Jag tycker precis som AnKa att 4,6 meter räcker till allt, men det är precis. Jag är 174 cm och 62 kg, så rätt smal är jag allt (amningen tar på hullet...). Med min 5,4 meter långa Moby räcker svansarna ner till knäna när jag knyter X-omlut II med knuten fram, och det känns lite för långt...
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jag är 160 lång och väger 68 kg. Jag behöver 5,2 m storkis för att kunna knyta X-omslut på magen. Men sen blir det massor av tyg över när jag knyter mindre tygkrävande knytningar.
Användarens profilbild
Av Helena
Hur gammalt var ditt barn? Det är så himla svårt det där med längd. Jag har ju en 5,2 och jag tycker det är så skönt att kunna knyta på magen när jag gör x-omslut, speciellt med ett lite tyngre barn.
Fast jag bär inte så mycket på magen längre, och när jag gör x-omslut på ryggen så räcker sjaländarna nästan ner till marken, så jag får vira dem bak igen, rätt knäppt, och rätt jobbigt med en så lång sjal om man vill våga sig på att göra ryggknytningar när man inte är hemma, fast jag tror att man vänjer sig.
Användarens profilbild
Av Helena
Visst är det snarare vikt och hur bred man är som avgör hur mycket tyg det går åt, än hur lång man är. Jag är ju kort, men rätt bredaxlad och inte jätte smal. Om man är lång och smal behöver man väl inte mer tyg för det. Sen går det väl också åt mer tyg ju större barnet blir.
Användarens profilbild
Av Ester
AnKa skrev:Min stork är 4,6 m (har provmätt nu)och den räcker till Xomslut II precis om man vill ha med knuten på magen. Min Baby bundler är längre 5,2 m. du kan väl komma hit och prova mina om du vill.
Jag har
Användarens profilbild
Av Ester
AnKa skrev:Min stork är 4,6 m (har provmätt nu)och den räcker till Xomslut II precis om man vill ha med knuten på magen. Min Baby bundler är längre 5,2 m. du kan väl komma hit och prova mina om du vill.
Jag har skickat meddelande till dig. Kommer gärna och tittar på ina sjalar, och provar storken om jag får
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?