Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Jag har stickat två hjälmmössor nu efter Garnstudios mönster, men är inte helt nöjd med mönstret, så jag undrar om det är nån som har nåt annat fint mönster? (Sen att jag inte behöver fler mössor är en annan sak... :roll: )
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Siena har lagt ut en stickbeskrivning i en gammal tråd. Jag har dock inte stickat efter det utan bara efter garnstudios. Vad är du inte nöjd med med deras mönster?
Användarens profilbild
Av zandrama
Vad är det jag inte gillar?! Ja du, jag vet inte riktigt, kanske är det sömamrna? Den blir så kantig på nåt sätt som är svårt att förklara... :hide:
Användarens profilbild
Av FantasyMoon
men jag hittar inte en tidigare tråd om hjälmmössa.. Kan inte sitta här och leta igenom alla heller.. har annat att göra.. (ringa tanter och mormödrar för att se om dem kan) :)
Men jag vill verkligen sticka en hjälmmössa.. kan någon hjälpa mig att hitta ett mönster? Jag är verkligen novis i att sticka.. har stickat mest avlånga saker och sedan sytt ihop dem.. :p
Användarens profilbild
Av FantasyMoon
*lägger på minnet* biblioteket på måndag alltså..

Det var en fin beskrivning. Jag begriper inte så mycket mer nu.. men jag måste nog ha en bildlig beskrivning. Blir helt snurrig av alla dessa siffror och så vet jag inet vad som skall vart.. Får nog ropa ner en granntant ändå. :cry:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?