Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Siena
oj vilka pyttiga grejor! Och vilken pyttig liten bebis hon som gjort sidan hade!
Användarens profilbild
Av Gullan
Jag vet! Det var så sött, men sorgligt också... Det finns en virkad begravningsdress :( Men jag väljer att titta på de andra söta sakerna. Har länge haft funderingar på att sticka mössor och koftor av restgarn och skänka till sjukhuset. Bara för att jag är så tacksam för mina friska fullgångna barn. När jag fick Emil delade jag skötrum/Dusch med en tjej som hade en bebis på prematuren, född i v 32.
Användarens profilbild
Av Siena
Gullan skrev:Jag vet! Det var så sött, men sorgligt också... Det finns en virkad begravningsdress :( Men jag väljer att titta på de andra söta sakerna. Har länge haft funderingar på att sticka mössor och koftor av restgarn och skänka till sjukhuset. Bara för att jag är så tacksam för mina friska fullgångna barn. När jag fick Emil delade jag skötrum/Dusch med en tjej som hade en bebis på prematuren, född i v 32.
Vilken bra idé att göra med restgarnerna!

Jag fylldes också av tacksamhet för jag fick bära Ruben hela tiden ut, när jag var inne på sidan. Men som tur var, missade jag begravningsdressen. Usch, jag kan inte tänka mig att kunna uppbringa den styrkan, att virka en dress till mitt barns begravning. Ryser av bara tanken på att behöva gå igenom en sådan tragedi.

Bekanta till mig fick sin dotter i v. 30 pga havandeskapsförgiftning. Väldigt läskigt och det var rätt så kritiskt ganska länge, men nu är det en stor och framåt tjej på 4 år! Första påskkortet togs när hon var precis hemkommen och det föreställer lilla E liggandes i ett sånt där stort påskägg och hon fick rum med hela sin lilla kropp i det utan problem! Och då var hon ändå så pass stor att hon fick komma hem!
Användarens profilbild
Av Helen
Jag kan tänka mig att det är en fin bearbetning av sorgen när man sitter där och virkar begravningsdressen. Man får göra något åt sitt barn, man kan ju aldrig skänka sitt barn något sedan ( i fysiska saker)
Man ångrar aldrig det man gör för sitt barn, bara det man inte gör...
Användarens profilbild
Av tinaw
Helen skrev:Jag kan tänka mig att det är en fin bearbetning av sorgen när man sitter där och virkar begravningsdressen. Man får göra något åt sitt barn, man kan ju aldrig skänka sitt barn något sedan ( i fysiska saker)
Ja, jag håller med!
Användarens profilbild
Av Gullan
Helen Jag kan tänka mig att det är en fin bearbetning av sorgen när man sitter där och virkar begravningsdressen. Man får göra något åt sitt barn, man kan ju aldrig skänka sitt barn något sedan ( i fysiska saker)
Precis så tänkte jag också... Mina änglar har ju gått redan innan de "blivit" riktigt verkliga... jag har sett dem på UL som en liten prick med antydan till hjärta... sen har de kommit ut efter nån vecka :( Jag har sörjt, men ingen annan vet ju om att de riktigt funnits. Men för mig, och min man, har de ju verkligen varit verkliga. Prematurer ligger mig varmt om hjärtat och jag gläds med varje förälder som får uppleva att det går bra, lika mycket sörjer jag med dem som det inte går lika bra för. Det är ju barn, även om de kommer som en härlig liten ängel som man får se bara några minuter innan de vänder om... *oj, nu börjar jag gråta igen* dumma hormoner.... Därför lade jag ut länken, ska se om den fungerar snart igen...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?