Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av minname
nån som har tips och vet hur ????
Användarens profilbild
Av minname
japp just den jag kollat på!!! hon hänviade mig hit ju hehehe
Användarens profilbild
Av Tabby
Fru Längtans är jättefin. Är så impad av den.
Användarens profilbild
Av minname
tinaw:
sidan funkar inte :shock:
Användarens profilbild
Av puppan
minname skrev:tinaw:
sidan funkar inte :shock:
Skriv adressen utan sista punkten så går det. :)
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Nämen gud så käckt, och vad fint du har gjort den! Egentligen borde man ju vänta och köpa din bok, men se jag är inte den tålmodiga typen :roll:
Nu undrar jag vilket tyg som blir bäst? Nåt hårt? Eller vanligt bomullstyg?
Användarens profilbild
Av tinaw
vad fint du har gjort den! Egentligen borde man ju vänta och köpa din bok, men se jag är inte den tålmodiga typen Rolling Eyes
Nu undrar jag vilket tyg som blir bäst? Nåt hårt? Eller vanligt bomullstyg?
Tacktack! Jag har svarat Chiquitan om tyget för nån dag sen under ämnet "tinaw", klipper in det här oxå.
Selen funkar nog i de flesta vävda tyger, men ett för tunnt tyg kan bli oskönt för axlarna, skära in och formar sig inte så bra. Jag skulle själv välja ett tyg som är tjockare än lakansväv men tunnare än tjockt jeanstyg, helst lite töjbart. Indisk bomull eller jeanstyg (denim)/twill i mellanklassen. Bomull, lin eller eventuellt en polyesterblandning, men inte ren polyester.

Jag har använd IKEA-tyget Lenda, handvävd indisk bomull i mellanklassen. Det är ett av mina favorittyger att bära i. Man får göra utlägget på andra ledden dock, eftersom det har mer töj på längden än bredden, nåt som är ovanligt för vävda tyger... fast jag ska inte tråka ut dig med detaljerna *skratt*.
/Tina, som har Noah 2,5 mån på ryggen i den svarta selen just nu... Och längtar efter att få hem fler remmar så jag kan sy klart en blå med applicerad vallmo i orange... ... ...
Användarens profilbild
Av Alex
Den är underbar!! Jag ska genast våldgästa min syster och hennes symaskin!! Får man fråga hur du fått tag på färgen? Har du färgat själv? Jag har oxå Lenda till min långsjal, och då fanns det bara beige, vit och knallorange.
Användarens profilbild
Av tinaw
Det var ett tag sen jag köpte tyget, men det brukar finnas i svart på vårat IKEA... Det är en sorts urtvättad jeanssvart ungefär, jättesnygg.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?