Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Skogskajsa
:rodna: oj va snälla ni är, tack!
Visst gjorde jag älgtossor för typ ett år sen, det är nog dom senaste jag gjorde innan dessa tillochmed tror jag....har som sagt haft toss-uppehåll.

Materialets kostnad har jag ingen aning om, fick lite av mamma och pappa och sen har jag köpt lite av en bekant till bekanta...

Lukas däremot förstår visst inte vitsen med att ha inneskor, han vill inte ha dom utan provade dom bara och satte dom sen på skohyllan :lol:

Kanske nån har en liten tossegalning som hellre vill ha dom?
Användarens profilbild
Av Anna
Skogskajsa skrev:
Linus vill! Är de typ Xl också?
Användarens profilbild
Av puppan
Jättejättefina!

Jag var också tvungen att kolla datumet.. :wink:
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Anna skrev:
Skogskajsa skrev:
Linus vill! Är de typ Xl också?
Inte en blek aning, men sulan mäter 14,5cm.
De var lite trånga i öppningen när foten skulle i, men inte så det var nån fara att få på dom.
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Mönster kommer framöver :-D
Användarens profilbild
Av aneeha
Här kommer bildbevis på att de funkar hur bra som helst!. Tyra i en otroligt banankladdig tröja och nya skogskajsa-tossor. Hon blev så nöjd med dem att hon började dansa runt och stampa i golvet när hon fick dem på! (däravden lyfta högerfoten...)

De sitter på lika bra som bobux, men är liten aning tjorvigare att få på eftersom resåren är lite stummare än bobux, men den sitter inte åt för mycket runt ankeln ändå. Annars är sulan precis lagom bred. Storleken ligger nånstans mellan L och XL bedömer jag eftersom Tyras L som hon fortfarande kan ha är lite mindre.
Bild
Av Aelia
Jätte fina :lol:
Användarens profilbild
Av Tulla
Vilka fina tossor, du är ju jätteduktig.. :lol:
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
aneeha skrev:Här kommer bildbevis på att de funkar hur bra som helst!. Tyra i en otroligt banankladdig tröja och nya skogskajsa-tossor. Hon blev så nöjd med dem att hon började dansa runt och stampa i golvet när hon fick dem på! (däravden lyfta högerfoten...)

De sitter på lika bra som bobux, men är liten aning tjorvigare att få på eftersom resåren är lite stummare än bobux, men den sitter inte åt för mycket runt ankeln ändå. Annars är sulan precis lagom bred. Storleken ligger nånstans mellan L och XL bedömer jag eftersom Tyras L som hon fortfarande kan ha är lite mindre.
Bild
Va roligt att dom passade och att dom var dansvänliga! :vågen:
Jätteroligt att se bildbevis på att de blev uppskattade också!
Och Tyra är så himla söt som vanligt! :loving:
Användarens profilbild
Av sussan
grymt fina!
Användarens profilbild
Av Tuve
Wow!
Längtar efter mönstret! Superfina!
Användarens profilbild
Av aspen
jättejättefina :D :shock: impad!,
sprang förbi en skinnbit på sekondhand pga av inspiration från dessa, har dock ingen aning på kvalitet på dem. det är naturfärgat och typ nubuckyta, lite mjukt sådär. måste nog känna lite på nappa...var man nu gör de :?

jag har i alla fall en maskin som enligt recention på sysidan ska klara att sy i läder :P

längtar oxå efter mönstret 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?