Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lotti
Har sökt efter en bok som heter "Sy Och Sticka Till Barn 0-3 År" Av Hanne Meedom och får beskedet Definitivt slut på bokus, den verkar inte finnas någon annanstans! Någon som sett den på riktigt i en bokaffär?? Har lånat om den två gånger på biblan och känner att jag måste lämna tillbaka den nu... :lol: men jag har förälskat mig totalt i denna bok.....
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Tidigt i höstas rensade jag vårt Coop på den (tror att jag sammanlagt köpt tio exemplar) och skickat land och rike runt, för där fanns den kvar ganska länge. Nu tror jag att det är svårt att få tag på den längre.

Har du kikat på antikvariat? Här finns en lista på antikvariat som har en webbsida: http://www.martling.pp.se/antikvariat.htm
Användarens profilbild
Av Asereht
Dessvärre så verkar det som om den boken är slut hos både grossist och förlag. Annars är detta en bra söksida: http://www.bokfynd.nu/9153421817.html
Av Enid
Jag köpte den för många år sedan på akademibokhandeln där jag bor, vet inte alls om den kan finnas kvar men det kan kanske vara en ide att ringa runt till olika butiker och se om de har ett ex kvar?

Håller med om att den är jättebra, framför allt att de faktiskt har grundmallar till storlekarna inte bara färdiga modeller. :)
Nu skulle jag bara vilja ha motsvarande bok men för större barn också men någon sån har jag inte hittat än.
Användarens profilbild
Av lotti
Hurra! En snäll sjalmamma låter mig köpa hennes!!! :eld:

Tack för tipsen här i tråden! :D
Användarens profilbild
Av Luna
lotti skrev:Hurra! En snäll sjalmamma låter mig köpa hennes!!! :eld:
Det finns ingen mer som har boken till salu? Jag vill också ha denna bok.

Just nu lånar jag om den på biblioteket hela tiden. Funkar ju men jag vill ha ett eget ex.
Användarens profilbild
Av ernamalin
Jag vill oxå ha den! ingen mer som vill bli av med sin? :D
Den verkar ju näst intill omöjlig att hitta :(
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?