Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av missX
missX skrev:
annelie skrev:skulle sååå gärna vilja se dina ljusbruna band missX

förlåt om jag tjatar :urule:
Både glömt och inte hittat :oops: .

Jag letade efter dom där jag trodde att jag skulle hitta dom direkt efter mitt inlägg här, men där var dom inte :roll: . Tänkte sen att jag skulle leta på ett par ställen till, men det glömde jag :oops: .

Ska se om jag hinner göra det i kväll. Ska försöka!
Jag har hittat dom nu (igår kväll redan faktiskt), men lyckas inte få nån bra bild på dom. Jag ska be min sambo att hjälpa mig senare i kväll eller imorgon.
Av missX
annelie skrev:
missX skrev:Jag har ljusbruna med beige text. De är inte alls lika gröna i verkligheten. Jag vet inte riktigt vart jag lagt dom, men jag kan kika efter dom imorgon och om jag hittar dom fixa ett kort på dom.
Jättegärna, vore såå snällt :D
Så nu har vi fixat kort på våra band. Dom blev inte så bra, men den bild jag lägger in här är den där det bäst syns vilken färg dom är i (åtminstone på min skärm :wink: ).

Bild

Fast dom stämmer ändå inte riktigt i färgen.
Användarens profilbild
Av aspen
missX skrev:
annelie skrev:
missX skrev:Jag har ljusbruna med beige text. De är inte alls lika gröna i verkligheten. Jag vet inte riktigt vart jag lagt dom, men jag kan kika efter dom imorgon och om jag hittar dom fixa ett kort på dom.
Jättegärna, vore såå snällt :D
Så nu har vi fixat kort på våra band. Dom blev inte så bra, men den bild jag lägger in här är den där det bäst syns vilken färg dom är i (åtminstone på min skärm :wink: ).

Bild

Fast dom stämmer ändå inte riktigt i färgen.
gulligt namn:-)

där var färgen mycket finare än på både den gröna tecknade samt den vinröda (?!) han skickade som prov på bild. tack för allt besvär men jag tror jag tar den ljusbeiga då. jag tror den passar på flest färger :)
tack igen :D
Av missX
annelie skrev:där var färgen mycket finare än på både den gröna tecknade samt den vinröda (?!) han skickade som prov på bild. tack för allt besvär men jag tror jag tar den ljusbeiga då. jag tror den passar på flest färger :)
tack igen :D
Ang. färgen på mina ljusbruna band så skulle man nog kunna säga att såsom färgen blir på de mörkbruna tecknade banden så är de ljusbruna i verkligheten. Inte exakt men nästan.

Jag tror som du att den ljusbeiga passar med flest färger. Jag funderade länge på om jag skulle ta ljusbruna med beige text eller beiga med ljusbrun text just för att de beiga skulle passa bra med fler färger, men jag gillade den andra combon bättre så det fick bli den. Egentligen hade jag velat beställa båda varianterna, men tyckte att vi inte hade råd (ångrar mig nu).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?