Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jag71
Så skrek min skrutt då jag tog den snabba knytningen dvs. sjalen rullad och så under skrutts armar, över mina axlar, bakom ryggen under skrutts gump, korsas, och så knyta i min midja (sjalen fortfarande hoprullad som ett tjockt rep).
Jepp! Jepp! Inte fast! Betyder alltså Hjälp! Hjälp! Jag sitter inte fast! :lol: När jag tagit ner skrutt så fladrade armarna hej vilt och som jag tydde dem orden han kan använda så var det så att han hade ingen sjal under gumpen och då sitter han inte fast! :lol: :lol: Efter några gånger då vi övat så tycker han idag att den knytningen är toppen. VI använder den för att ta oss från dagis till bilen då det regnar (jag tycker inte riktigt om ergon :oops: och jag vet inte varför) Nu så blir skrutt väldigt nöjd när sjalen kommer fram och den är rullad (dvs. hoppknövlad) och han slipper både overall och skor.
Användarens profilbild
Av sacha42
haha vad gulligt :lol: :heart:
Av Tyche
Jag tolkade det som JEPP JEPP, jag sitter inte fast!! :lol:
Av Aelia
Haha, gulligt :lol:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
hahaha :lol:

det där borde jag nog också testa :roll:
funkar inte en sådan knytning bra med overall också?
Användarens profilbild
Av jag71
norkmedoo skrev:hahaha :lol:

Jupps, den är super även med overall. Inte för att ta långpromenader men kortare sträckor. Tyckte först att den kändes lite osäker men nu så är den bara så :tumsup: . Lätt, snabb, smidig och så kan jag ha skrutt i bilbarnstolen med sjalen ovanför hans huvudet så han bara böjer sig fram, jag petar ner sjalen och sen så upp på ryggen direkt.
Användarens profilbild
Av norkmedoo
jag71 skrev:

Jupps, den är super även med overall. Inte för att ta långpromenader men kortare sträckor. Tyckte först att den kändes lite osäker men nu så är den bara så :tumsup: . Lätt, snabb, smidig och så kan jag ha skrutt i bilbarnstolen med sjalen ovanför hans huvudet så han bara böjer sig fram, jag petar ner sjalen och sen så upp på ryggen direkt.
det låter väldigt praktiskt ... och det gillar jag 8)
knyter du på barnets magen först också? eller bara runt barnet, direkt upp runt axlarna och tillbaka under... :roll:
Användarens profilbild
Av sacha42
norkmedoo skrev:
jag71 skrev:

det låter väldigt praktiskt ... och det gillar jag 8)
knyter du på barnets magen först också? eller bara runt barnet, direkt upp runt axlarna och tillbaka under... :roll:
Kan du inte ta en bild så man får se hur det ser ut :mitvit:
Användarens profilbild
Av jag71
Bara under skrutts armar. Upp på ryggen. Över mina axlar. Bak under gumpen där sjalen korsas. och fram. Jag fick löfte från skrutt att pappa kan fota imorgon.
Användarens profilbild
Av sacha42
jag71 skrev:Bara under skrutts armar. Upp på ryggen. Över mina axlar. Bak under gumpen där sjalen korsas. och fram. Jag fick löfte från skrutt att pappa kan fota imorgon.
kanon, som en ryggsäck fat utan att tyget är utbrett under baken då ungefär eller :mitvit:
Användarens profilbild
Av jag71
sacha42 skrev:
jag71 skrev:Bara under skrutts armar. Upp på ryggen. Över mina axlar. Bak under gumpen där sjalen korsas. och fram. Jag fick löfte från skrutt att pappa kan fota imorgon.
kanon, som en ryggsäck fat utan att tyget är utbrett under baken då ungefär eller :mitvit:
Exakt! :lol: (att jag inte tänkte på det :oops: ) Snabbt, smidigt och väldigt enkelt. När sjalen är virad/hopknöglad eller nåt så blir det väldigt enkelt att INTE få ändarna i marken.
Användarens profilbild
Av sacha42
jag71 skrev:
sacha42 skrev:
Exakt! :lol: (att jag inte tänkte på det :oops: ) Snabbt, smidigt och väldigt enkelt. När sjalen är virad/hopknöglad eller nåt så blir det väldigt enkelt att INTE få ändarna i marken.
Ska testa det då :D
Av Signatur
*ler* Jag tolkade det först som att han var överlycklig för att han slapp sitta fast *fnissar*.

Vad duktig han är som säger till!
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
:lol: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?