Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jenny
Jag har en liten tanke om att göra det, har någon ett mönster liggandes kanske?
Någon som försökt - hur svårt är det?
Något särskilt att tänka på?
Av Jenny
Jag vill gärna göra en sån med ludd i - teddy?
Har du kollat upp hättorna förresten?
Användarens profilbild
Av Lindan
Jag håller på och syr en åkpåse i ganska tunn manchester med blommor på! Fodrar den med en fleccefilt och på insidan blir det något teddyliknande. Det jag inte ha kommit på ännu är hur jag ska lösa det här med deagkedja, en runt hela fotänden eller två längs sidorna eller....
Användarens profilbild
Av Lindan
Som en voksi-åkpåse :hmm:
Erkänner att jag aldrig har sett en live, hur gör man då??
Av Jenny
Hur gick det Florin? Hade du något mönster?
Användarens profilbild
Av marlene
florin skrev:har inte lyckas fota ännu men vill man slippa dragkedja så kan man ju sy dem som en voksi-åkpåse :-)
åh smart, kanske jag gör dockåkpåsen så :roll: eller så tvingar jag dig att hjälpa mig med dragkedjan :Hahaa:
Av Jenny
marlene skrev:
florin skrev:har inte lyckas fota ännu men vill man slippa dragkedja så kan man ju sy dem som en voksi-åkpåse :-)
åh smart, kanske jag gör dockåkpåsen så :roll: eller så tvingar jag dig att hjälpa mig med dragkedjan :Hahaa:
Vilken lyx att ha en Florin inom rimligt avstånd att tvinga en hjälpa :lol:
Användarens profilbild
Av marlene
Tisse skrev:
marlene skrev:
Oh ja, annars hade det inte blivit mycket gjort. :urule: :rock: :vågen: Bild
Användarens profilbild
Av florin
marlene skrev:
Tisse skrev:
marlene skrev:
Oh ja, annars hade det inte blivit mycket gjort. :urule: :rock: :vågen: Bild
haha, som om jag kan så himmla mycket... Däremot är det ju så roligt att testa sig fram och att göra det tillsammans med andra gör det ju ännu roligare :lol:
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Lindan skrev:Jag håller på och syr en åkpåse i ganska tunn manchester med blommor på! Fodrar den med en fleccefilt och på insidan blir det något teddyliknande. Det jag inte ha kommit på ännu är hur jag ska lösa det här med deagkedja, en runt hela fotänden eller två längs sidorna eller....
Jag har tre dragkedjor i min - påsen är som ett täcke när den är uppdragen med en längre dragkedja i mitten och två kortare längst ner. :?: Svårt att förklara märker jag... Den är inte riktigt klar än så jag kan inte visa än... Man viker ihop tyget och drar ihop nederdelen och sedan mittendragkedjan. Längst ner sitter det en bit tyg i halvcirkelform där den ena delen av de kortare dragkedjorna sitter fast. Förstår någon detta överhuvudtaget? :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?