Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Kristinah
Nu har jag ju både sett och klämt på både hoppediz och storchenwiegen.
Och nu har jag inte en aning om vad jag ska välja!!!!!

vill att den ska vara smidig, inte för varm och så snygg förstås...

vet heller inte om jag ska fega på en enfärgad eller slå till på en inka (tycker den är så fin...men kanske blir lite mycket)

hjääääälp!!!!!! :shock:
Av Kristinah
Storken är det leo natur eller inka
hoppediz luzern, panama eller tunis
och så var det ju det vackra men dyra indio rubio i didymosen
Av Kristinah
Katharina - moskau......jo den är ju också fin!

Försöker först att bestämma mig för vilken sorts sjal så får jag välja färg sen. En sak i taget....annars blir det nog aldrig av
Användarens profilbild
Av Helena
Katharina skrev:Känner igen problemet. Velar mellan hoppediz och stork, jag vill ha en röd vävd sjal så antingen leo rouge eller en av de röda hoppedizzarna (kommer inte ihåg vad det heter)

Hur ska man resonera? Kvalitét, tunn eller grov, pris??? mer då, var ligger skillnaden.
Jag tycker att Moskau (Hoppedizen) verkar ha lite snyggare röd färg, lite mörkare, fast det är ju svårt att föreställa sig hur den ser ut i verkligheten. Synd att det inte finns fler bilder på Hoppediz hemsida med bilder på där de bär i de olika sjalarna.
Användarens profilbild
Av AnKa
Ja svårt att välja är det ju. Man önskar att man kunde köpa en av varje, eller kanske att par av varje :D

Men hoppendiz är väl billigare än Storken och det finns ju massor med fina färger. Jag gillar de röda och gula vad den nu hette något indiskt tror jag det var. Och den där blå,grå randiga som inte finns längre Montreol (?) är ju ursnygg.

Storken tycker jag finns i fina färger också. Inka ser jättefin ut och Leo rouge har jag ju själv den är jättefin för den som gillar rött.
Användarens profilbild
Av AnKa
Jag har tyvärr inte sett moscau i verkligheten.

Hur ska jag beskriva Leon? Den är ju diskret mönsrad i klart rött och en dovare lite rosa färg. Har du sett någon Leo på riktigt?
Senast redigerad av AnKa den tor jan 13, 2005 21:18, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Anna
Jag vet inte heller hur jag skall beskriva den röda storken, men den är verkligen jättefin, skulle jag vara lite mer röd skulle jag haft en sådan, men nu är jag en blå människa.
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Katharina skrev: Hur ska man resonera? Kvalitét, tunn eller grov, pris??? mer då, var ligger skillnaden.
Jag tycker att man skall välja en färg man gillar till det pris man tycker är ok. Spelar ju ingen roll om du har en sjal av superkvalité om du inte gillar färgen och därför drar dig för att använda den. Den blir ju väldigt mycket ett plagg.

AnKa:

Kollade Hoppediz sida idag och såg att de nu verkar ha alla färgerna igen, även Montreal (som jag har) däremot har de omarrangerat dem så att de står i bokstavsordning istället för färgordning. Inte så bra tycker jag svårare att se.
Användarens profilbild
Av Helena
Läste nu på Hoppediz-hemsida att Moskau är röd-brun, vad är det för färg egentligen, så hade jag inte föreställt mig den. Jag vet egentligen inte vad röd-brun är för färg, jag tänkte att den var mer som babybundlern jag har, vinröd, men det är den kanske inte.

Synd att ingen av oss vann denna gången. Jag mailade och frågade om man kunde vara med flera gånger i tävlingen, men de har inte ens svarat, så nu tänker jag vara med varje månad.
Användarens profilbild
Av Ester
såg att man kan tävla även på didymos hemsida, men bara den tyska förståss....och jag svarade försåss helt fel på frågorna...tror jag.... :lol:
Användarens profilbild
Av Helena
Elin skrev:såg att man kan tävla även på didymos hemsida, men bara den tyska förståss....och jag svarade försåss helt fel på frågorna...tror jag.... :lol:
Hur man svarar på frågorna har inget inflytande på om man vinner eller inte, läste jag, så det spelar nog ingen roll.
Användarens profilbild
Av Helena
Katharina skrev:
Helena skrev:Här är en länk med några få bildern med en röd Stork.
http://www.netland.fi/outik/kuvapankki/ ... +Leo+rouge
På sista bilden är färgen verkligen jättefin :-) Vad är det för knytning hon har?
Färgen är tycker jag ungefär som på sista bilden, inte som på mittenbilden.
Användarens profilbild
Av Ester
är det inte en stork inka?

ååhhh, den är så fiiiin, kan du lägga ut din bild lite större tror du?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?