Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Chiquitan
jag har ett SÅ underbart lakarn i riktigt bra tyg. har kostat 1000 kr nyt men nu e det ju inte nyt. kan man sy en långsjal av det ändå?? man vill ju ha lika i sängen så detta blir aldrig använt så detta bara ligger och samlar dam. skulle vara kul att använda det lite mer.
Användarens profilbild
Av Kusmi
Klart att du kan sy av det om det inte är slitet. En lakansväv-sjal avlastar inte lika bra som en diagonalvävd, men det är ju bra att börja med. Om du har tänkt att sy en ringsjal så funkar det perfekt.
Användarens profilbild
Av trollmamma
Jag skulle slå till direkt :lol:

Min första sjal var av ett jätte mysigt Lin lakan ....nu mer fyrkantssjal :P den bar jag även efter jag köpt diagonalväv bärsjal....man fick in känslan lixom
Av Chiquitan
Fru Längtan skrev:Klart att du kan sy av det om det inte är slitet. En lakansväv-sjal avlastar inte lika bra som en diagonalvävd, men det är ju bra att börja med. Om du har tänkt att sy en ringsjal så funkar det perfekt.

ja. jag väger lite mellan långsjal och ringsjal. det e ett påslakarn. brukar ju inte slitas lika fort som det man sover på.. kanske blir en ringsjal i alla fall då...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?