Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag börjar bli sy-sugen :twisted: Har ett grönt sammetstyg som ligger och vill bli MeiTai.

Nu är frågan: barnet är 1,5 år men har för tillfället mkt tjocka kläder utomhus :roll: Alltså tar bärplats kanske som en 2-åring?

... Vilka mått skulle du sy selen i?
Senast redigerad av Sara med alla barnen den mån jan 15, 2007 15:55, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av tinaw
ca 40 cm bred och ca 45 cm hög exkl midjeband. Jag (eller ja, mina barn :roll:) gillar inte när de blir för höga.
Användarens profilbild
Av Blixa
Lånar tråden lite eftersom det är på samma tema.

Vadderade axelband eller riktigt breda axelband till ett större barn? Vad tycker ni? Är lite sugen på en ny MT till Hektor men kan aldrig komma på vad som vore bäst.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Bär man mest på ryggen tror jag på vadderade. Breda band är skönt om man gillar att korsa tyget på bröstet. Jag föredrar tibetanavslut och då korvar de breda banden ändå bara ihop sig.

Vad gäller mått tycker jag att 40x50 (inkl midjeband) funkar bra även med vinteroverall.
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
40x50 låter nog bra. Jag tycker det är svårt att "skaka ner" honom med vinterkläder på :oops:

Utanpå sin egen vinterjacka är nog vadderade axelband helt okej...

Jag funderar faktiskt på att krångla till det och kanske göra breda men snabbt avsmalnande men inte vadderade band, både runt höfter och axlar. Jag gör inte tibetansk avslutning eller knut på bröstet utan kör ryggsäck med knuten på magen/ryggen.

Kan det funka? Avsmalnande axelband?
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Nu är jag klar! Måste bara hämta hem bär-barnet också så vi får provåka. Den känns rätt stor :roll: och grön :mrgreen: Foto kommer... :wink:
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Så där ja! Den lilla modellen ville diska och inte alls prova nya åkdonet :roll:

Bild

Ser för fånig ut med snus :oops: :oops: :oops:
Användarens profilbild
Av April
Men WOW vilken läcker MeiTai! :love:

Kram
Användarens profilbild
Av puppan
Wow! :shock: Den vart ju skitsnygg Sara! :love:

Hur gjorde du axelbanden nu då?
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
puppan skrev:Wow! :shock: Den vart ju skitsnygg Sara! :love:

Hur gjorde du axelbanden nu då?
Tack tack :oops:

Jag gjorde dem breda, enkelt tyg, bara fållat i kanterna. Och så gjorde jag veck vid fästet. Känns bra, det lilla jag testat...
Av surftrollet
Jättesnygg!

Stackars dig som har barn som hellre diskar än leker modeller. :wink:
Användarens profilbild
Av Fina
Åh din MT är ju ursnygg!!! Vad fina ni kommer att vara när du bär med den! :loving: :app:
Av belinda
:shock: :shock: :shock: :D snygg med andra ord!
Användarens profilbild
Av Asereht
:shock: :love: :app:

Very nice!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?