Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av puppan
Vad ligger priset på ungefär?
Vad räknas som dyrt resp billigt?
Användarens profilbild
Av tinaw
Det är lite olika med vad man menar. Krossad plysch, polyester, kostar från ca 25 kr/m. Bomullsvelour (ofta 80% bomull/20%polyester), som man gärna har till barnkläder, kostar från ca 100 kr/m och uppåt. Ca 150 normalpris, om det finns några roliga färger. Mönstrat kostar mycket mer, titta tex på barnkammaren Ottilia. Billigast i Sverige att skicka efter är Gittes Tygkälla.
Användarens profilbild
Av lotti
marlene skrev:På ohlssons tyger finns det för 69kr metern, jätte fina färger :lol:
Jag vill oxå ha ett Ohlssons i närheten!! :hopmad:
Användarens profilbild
Av Buscilla
marlene skrev:På ohlssons tyger finns det för 69kr metern, jätte fina färger :lol:
Inte på "mitt" Ohlssons, där har de bara stuvbitar i inte så snygga i färger :hopmad:
Användarens profilbild
Av tinaw
Är det verkligen bomullsvelour på Ohlsons? Jag har aldrig hittat sån där, men nu finns inte Ohlsons här längre :(
Användarens profilbild
Av Anso
tinaw skrev:Är det verkligen bomullsvelour på Ohlsons? Jag har aldrig hittat sån där, men nu finns inte Ohlsons här längre :(
Jo, det på rulle hos Ohlssons är 80% bomull och 20% polyester och kostade 69:-( eller var det 89:-?). Sedan har de ju sina stuvar också och där är det lite allt möjligt och ommöjligt.
Användarens profilbild
Av tinaw
Anso skrev:
tinaw skrev:Är det verkligen bomullsvelour på Ohlsons? Jag har aldrig hittat sån där, men nu finns inte Ohlsons här längre :(
Jo, det på rulle hos Ohlssons är 80% bomull och 20% polyester och kostade 69:-( eller var det 89:-?). Sedan har de ju sina stuvar också och där är det lite allt möjligt och ommöjligt.
:( :( :( Jag vill OCKSÅ bo nära Ohlsons
Användarens profilbild
Av marlene
Ja jag tror det är sån där med 80% bomull, det är ganska nyligt det har kommit in, nån månad innan jul. Åtminstone här finns inte så mycket av dom fina färgerna kvar, det bruna och petrolblå tog slut rätt snabbt. Men det lät som att dom skulle försöka ha inne dom flesta färgerna, det var nån som var slut på lagret.
Användarens profilbild
Av zandrama
OJoj... Det låter som att man får ta sig en tur dit så småningom...
Användarens profilbild
Av Tabby
Min svärmor köpte till mig för 100kr/metern på Skroten.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Här hade Ohlsons också billig velour. Jag förstod det som att de hade köpt upp något restlager och inte skulle få in mer :cry:

Brun fanns dock inte :hopmad:, bara någon lite melerad variant som jag inte gillade. Kan tipsa om att mimmis har velour i flera färger till hyfsat pris.
Användarens profilbild
Av marlene
Knyttet & K skrev:Här hade Ohlsons också billig velour. Jag förstod det som att de hade köpt upp något restlager och inte skulle få in mer :cry:

Brun fanns dock inte :hopmad:, bara någon lite melerad variant som jag inte gillade. Kan tipsa om att mimmis har velour i flera färger till hyfsat pris.
När vi har pratat med dom på ohlsons så har dom sagt att dom ska få in mer och försöka ha lite velour inne
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
marlene skrev:
Knyttet & K skrev:Här hade Ohlsons också billig velour. Jag förstod det som att de hade köpt upp något restlager och inte skulle få in mer :cry:

När vi har pratat med dom på ohlsons så har dom sagt att dom ska få in mer och försöka ha lite velour inne
Då borde det ju vara samma här. Jag måste ha missförstått dem. Det kanske var stuvarna det gällde. Man får ju hoppas att det var så iaf.
Användarens profilbild
Av marlene
Knyttet & K skrev:
marlene skrev:

Då borde det ju vara samma här. Jag måste ha missförstått dem. Det kanske var stuvarna det gällde. Man får ju hoppas att det var så iaf.
ja jag hoppas på det :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?