Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Bild

Jag blir inte riktigt klok på de här färgerna! :hellu: Vilken sjal är egentligen den här med så smala ränder? Finns den överhuvudtaget? Den ser himla snygg ut iaf!
Av belinda
detta är väl den nya varianten an Norrsken, den andra med bredare ränder har utgått, men det är alltså Norrsken båda två :D
Användarens profilbild
Av Mia
belinda skrev:detta är väl den nya varianten an Norrsken, den andra med bredare ränder har utgått, men det är alltså Norrsken båda två :D
:iagree:
Användarens profilbild
Av melon
belinda skrev:detta är väl den nya varianten an Norrsken, den andra med bredare ränder har utgått, men det är alltså Norrsken båda två :D
Neeeej! Varfär gör de såhär mot mig??? Den gamla Norrsken var ju min drömsjal och jag har ju gått och blivit gravid igen BARA för att ha en anledning att få köpa ett Norrsken... *gråter stora krokodiltårar*

Får väl leta begagnat i höst se då... :roll:
Av belinda
melon skrev:
Neeeej! Varfär gör de såhär mot mig??? Den gamla Norrsken var ju min drömsjal och jag har ju gått och blivit gravid igen BARA för att ha en anledning att få köpa ett Norrsken... *gråter stora krokodiltårar*

:lol: :lol:

pst jag såg den äldre avrianten på ebay nyss :wink:
Användarens profilbild
Av melon
belinda skrev:
melon skrev:

:lol: :lol:

pst jag såg den äldre avrianten på ebay nyss :wink:
Fast jag har ju inte ens någon bebis än... Lovade mannen att vänta tills trikåsalen inte funkar längre, och det blir väl typ i augusti för 5 kg är myyycket i en trikåsjal eller hur? :wink:
Användarens profilbild
Av Sinomamma
Men den man ser på sjalar.nu är ju den här:

Bild

:hmm:
Av belinda
Melon: absolut :wink: jag bytte till vävd när min plutt vägde runt fem kilo :mrgreen:

Sinomamma: ja, jag vet! jag vet inte om det har att göra med om man har I explorer eller Firefox eller vad det var nån som sa att det hade med det att göra :hmm:
Användarens profilbild
Av jag71
När jag kollade med easycare så sa hon att dem flesta återfösäljare inte hade slut på sina norrsken så ville jag ha en av den nya variaiten så var jag tvungen att beställa direkt från henne. Så min gissning är ju att sjalar.nu bara har den gamla variaten kvar.
Användarens profilbild
Av Sinomamma
Men finns det ingen livebild på den nya Easy Norrsken?
Användarens profilbild
Av jag71
Sinomamma skrev:Men finns det ingen livebild på den nya Easy Norrsken?
Tror inte någon här inne har köpt någon ännu så... nej ingen livebild vad jag sett :cry:
Användarens profilbild
Av annalys
Har den nya kommit alltså? Inte för att jag behöver någon ny sjal, men jag har nog ändå vissa funderingar på att när den kommer kanske man ska sälja av något så man kan köpa en sådan :P

Jag var nyligen inne på Easycare.at och tittade, och i de flesta storlekar var det gamla norrsken som visades, och så fanns det en bärpåse i den nya norrskensmönstret.
Användarens profilbild
Av Sinomamma
annalys skrev: Jag var nyligen inne på Easycare.at och tittade, och i de flesta storlekar var det gamla norrsken som visades, och så fanns det en bärpåse i den nya norrskensmönstret.
Ja, nu fick jag se lite hur den ser ut! Jag tycker nästan den verkar finare än den gamla!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?