Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mejamy
Tusen tack Jennelii!!! Tack vare dig har jag nu vågat mig på att sy en bärjacka jag med. Ja alltså inte hela jackan, bara bärdelen :wink: Lite pilligt var det allt att sy i flera lager täckjacka, men det gick tillslut efter två avverkade nålar :lol:. Använde två avlagda jackor som jag ändå tänkt göra mig av med, så den blev helt gratis :tumup:

Efterlyser dock nån länk om HUR man tar av och på jackan :hmm: Klarar det inte utan hjälp :?

Inte de bästa bilderna men håll till godo: :D

Bild
Bild

Sjalbarnet ledsnade rätt snabbt trots moderns glada tillrop :roll: Hoppas hon vill åka mer än 1 minut så småningom :?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Tjusigt! 8)

Gillar verkligen den där återvinningen av huvan så att barnet får en egen huva!
Användarens profilbild
Av smurfis
Ser riktigt proffsigt ut med luva å allt! :shock:
Vad duktig du är! :D
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Åh den var ju jättesnygg! :tumsup:

Nu blir ju jag också lite sugen på att sy en, för nu är det faktiskt lite tungt att bära på magen :roll: Fast jag har funderat på om man inte behöver blixtlås i sidan för att kunna ta av och på den själv :hmm:
Användarens profilbild
Av sarahlc
:siishah: attsingens vilken fin! :love:
Användarens profilbild
Av Linnea
snygg jacka men snyggast mamma :shock: :D
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Linnea skrev:snygg jacka men snyggast mamma :shock: :D
:iagree:

:love: :heart:

:tumsup:
Användarens profilbild
Av mia75
Jättesnygg! :D
Användarens profilbild
Av mejamy
Tack! :) Va snälla ni är! :rodna:

Men är det ingen som vet nån tråd eller länk där man ser hur man tar av och på jackan? Har för mig att jag sett nått sånt nångång. :help:
Användarens profilbild
Av Annika80
Åh vad fin! ja många som har sytt jackor nu (jag med).
Jag har bara provat min med dottern en gång, och då fick jag liksom "kasta" jackan bak över oss och försöka få ut hennes huvud i hålet och sen trädde jag i mina ärmar. Min jacka är ganska stor (L för män) så det gick bra.
När jag skulle ha av den, så tog jag ut mina armar och bara drog den uppåt.
Användarens profilbild
Av VenusLi
Vad fin den blev :)
Användarens profilbild
Av cocine
Supersnygg..

Jag tar först på mig armarna och sen drar jag resten över huvudet då kommer han alltid ut :D
Användarens profilbild
Av amöba
mejamy skrev:Tack! :) Va snälla ni är! :rodna:

Men är det ingen som vet nån tråd eller länk där man ser hur man tar av och på jackan? Har för mig att jag sett nått sånt nångång. :help:
Tror att det ska finnas på Suse's hemsida, men jag har ingen länk. När jag har provat ryggbärning med min bärjacka och ska ta av jackan så tar jag tag i nederkanten på jackan och vränger den över ryggen och huvudet. Man får inte ha saker i fickorna för jackan blir nästan ut-och-in när man fått av den. Du som har gjort en lång jacka får kanske ta tag i fickorna och vränga. Fin jacka förresten! :D
Användarens profilbild
Av sacha42
jättefin :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?