Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Freyja
Men åh! Jag får beslutsångest här! Vill ha en vävd långsjal och funderade först på hoppediz, men nu kikar jag på en ella ro och blir alldeles vimsig!!
Vill ha en engärgad heslt eler som hoppediz panama. Inte för mycket färger.
Vad kan ni rekommendera och vilken är mest prisvärd?
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
I valet mellan Hoppediz och Ella roo skulle jag säga hoppis för den är diagonalvävd.
Användarens profilbild
Av Gullan
Har inte provat EllaRoo, men min Hoppediz är min absoluta favorit! Avlastar jättebra, är mjuk och gosig...
Användarens profilbild
Av Freyja
oki! vad gör det för skillnad? Mer slittålig? :roll:
Av hannah_svanberg
jag har en hoppediz delhi och den är supermjuk, både jag och grabben älskar den :heart: så om jag var du skulle jag välja hoppediz (men jag har aldrig provat ella roo jag kan inte jämföra dom)

har kommit på att det förmodligen blir billigare om man beställer hoppediz från http://www.hoppediz.de/EN/index.htm även om man räknar med frakt. (tror det iaf, men det är bara att kolla upp det) annars är www.edenbaby.se vääldigt trevliga med supersnabb leverans :D
Användarens profilbild
Av Freyja
Men hur lång sjal ska man ta? Räcker den på 4m?
Av hannah_svanberg
Min är på 4,6 meter och då kan jag göra omslutetX på mage med knuten på ryggen eller i sidan och omslutetRyggX med knuten på magen. Skulle inte ta en kortare än 4,6 om det var den första vävda jag köpte, men det beror ju också på vilka knytningar man vill kunna göra...
Användarens profilbild
Av Freyja
Ah men då tar jag en sån jag med, längre blir kanske för mycket tyg att knö med!
Åh nu blir jag ivrig!! Vill ha den NUUUUU!!! Sa till mannen att jag ska beställa en sjal, han suckar bara! Ha,ha!
-Räcker det inte med de du har tycker han. Men mobyn är för svajig, gauzen tycker jag mer är sommarsjal och jag vill ha en "riktig" vävd. Ergo funkar, men det är gosigt med en sjal!
Tror jag ska slänga med en sån här väska med om jag beställer från eden baby! :D
Av hannah_svanberg
om du väntar en vecka eller två så går det även att beställa en liten snuttefilt (som matchar sjalen) från www.mimmis.info hon skrev att dom skulle komma inom två veckor (men jag vet hur det känns att köpa sjal, man vill ha den nuuuuu) hehe.... hoppas du blir nöjd med hoppisen :D

(du kan se bild på snuttefilten om du går in på http://www.hoppediz.de/EN/index.htm klickar på "shop" och kollar in "dripple cloth" i produktlistan)
Användarens profilbild
Av Freyja
Ah, skicka nyss iväg beställningen!! Hade nog inte kunnat håla mig till tåls så länge! :wink:
Användarens profilbild
Av sanna73
Vad blev det :?:
Användarens profilbild
Av Freyja
en hoppediz panama med matchande väska! :D
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
dryas skrev:Ah men då tar jag en sån jag med, längre blir kanske för mycket tyg att knö med!
Åh nu blir jag ivrig!! Vill ha den NUUUUU!!! Sa till mannen att jag ska beställa en sjal, han suckar bara! Ha,ha!
-Räcker det inte med de du har tycker han. Men mobyn är för svajig, gauzen tycker jag mer är sommarsjal och jag vill ha en "riktig" vävd. Ergo funkar, men det är gosigt med en sjal!
Tror jag ska slänga med en sån här väska med om jag beställer från eden baby! :D
Härlig sjal! Panama är så snygg! Har en Osaka själv på 5.4 och den är lite för lång tycker jag. Ville ha rejält med tyg så det blir lätt att knyta, mycket att hålla i, men det blir lite för klumpigt tycker jag så 4.6 bir nog toppen. Roligt! :D
Användarens profilbild
Av zandrama
Det var ju tur att det blev en Hoppe, för EllaRoo är precis lika mycket sommarsjal som Gauzen.
Användarens profilbild
Av sanna73
dryas skrev:en hoppediz panama med matchande väska! :D
Åh, panaman är sååååå himla snygg :love: Älskar hoppisarna i de naturnära färgerna. Tycker min kariro 4,6 är perfekt i längd :tumsup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?